Eli Ruotsista oltais lähdössä kuun lopussa katsomaan autoa. Mitään tietoa ei passateista tai oikeastaan muistakaan vaggilaista ole mitä nyt emännän ex toledo -00 ja tuo oma -93 carawelle.
Tarvis tietää mitä paikkoja kannattaa/pitää katsoa ettei tule heti kotipihassa ylllätyksiä. auto tulee siis olemaan jotakuinkin -98 tai -99 VW Passat 1.8T koneella farmarina. varusteista tärkeimmät sähkölasit ja ilmastointi. manuaaliaskeissa noissa ei varmaan hirveästi ongelmia ole?
kiittäen jo etukäteen.
Passat 1.8t ~99 ruotsista. Mitä, Missä, Milloin.
Valvoja: ffp jäsenet
Mitä ilmeisimmin näissä ei ole siis ruostevaurioita? syökö nämä koneet yleensä hirveästi nesteitä? niveliäkö sitten kuluu enempi vai johtuuko käsitys jostain tarvikemerkistä?
unohtui toki mainita että kilometrit ovat luokkaa 200tkm(+-20tkm)
Pitää ottaa pari kipaletta tukholman suunnalta syyniin, käydä koeajamassa ja tehdä vasta sitten päätöksiä.
unohtui toki mainita että kilometrit ovat luokkaa 200tkm(+-20tkm)
Pitää ottaa pari kipaletta tukholman suunnalta syyniin, käydä koeajamassa ja tehdä vasta sitten päätöksiä.
Noista nivelongelmista kärsii joka 3B Passatti ja eroon niistä pääsee vaihtamalla vaikkapa tämän sarjan : http://www.slamit.net/product/3886/tuki ... -a6-superb
Volkkarin omat tukivarret on täyttä kuraa. Öljyä syö itsellä tuo 1.8T kone n.1 litran 10-15 000 km öljynvaihtovälillä.
Volkkarin omat tukivarret on täyttä kuraa. Öljyä syö itsellä tuo 1.8T kone n.1 litran 10-15 000 km öljynvaihtovälillä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa