Ibiza Cupran tekniikka swap mk2 golf

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

New_school
-
Viestit: 83
Liittynyt: 6.8.2009 15:33

Ibiza Cupran tekniikka swap mk2 golf

ViestiKirjoittaja New_school » 2.9.2010 21:03

Eli kyseessä 01vm cupra ibiza ja vakiona 180hv? mikä mahtaa olla moottori koodi? Onko kukaan laittanut kyseistä tekniikkaa mk2 golffiin? Kilpiin pitäisi saada? Myös kokemuksia moottorista otetaan vastaan, onko kone ihan perus 1,8t eri ohjelmalla ja isommalla ahtimella vai ihan oma koneensa?

Jonde
-
Viestit: 2089
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 2.9.2010 21:12

Tehoa siinä on 155/156hv jos peräisin vasemmalta ajettavasta cuprasta. Koneen koodi on joko AQX tai AYP.
Kone on hyvin yksilöllinen, eikä vastaavaa kokonaisuutta esiinny muissa autoissa kun cordoba/ibiza cupra 00-02.

New_school
-
Viestit: 83
Liittynyt: 6.8.2009 15:33

ViestiKirjoittaja New_school » 2.9.2010 21:35

Kyseessä tuontimalli (espanjasta) ja on kyllä vasemman puolen ohjauksella mutta ihmetyttää kun kone vakio ja 180hp. Mutta tiedä sitten.

Jonde
-
Viestit: 2089
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 2.9.2010 22:24

Eli kyseessä Repo:n tuoma laite, silloin kyseessä on normaali cupra:n kone joka on 156hv.
2000-2002 mallia sai 180hv koneella vain englannissa, ja sieläkin kyseessä maahantuojan oma vermes, etkasta et esim tuollaista konetta löydä. Vasta uudemmassa mallissa tuli muualle maailmaan 180hv tehoinen kone.
Toki espanjassa on tekniikanvaihdot ollu mahdollisia siinä missä muuallakin, joten katso siitä jakopään puoleisestä päästä se koneen koodi niin ei tarvi arvailla.

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 2.9.2010 22:29

Ja kilpiin saa helposti. G60 jarru (tai paremmat) vaan alle ja ei kun leimalle. Katti pitää olla, jos kakkis uudempi ku 6/87.

New_school
-
Viestit: 83
Liittynyt: 6.8.2009 15:33

ViestiKirjoittaja New_school » 3.9.2010 0:04

Kori 84:nen joten ei tarvi edes kattia ja juu g60 jarrut tulossa.

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 3.9.2010 0:07

Eikös tuossa ibizassa cuprassa ole jo valmiiksi sopivat jarrut kakkikseen? vai kaitoinko väärin etkasta?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 3.9.2010 0:10

Olisko G60:n jarrut halvemmat?

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 3.9.2010 0:12

oletin että ois koko cupra ekasta viestistä

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 3.9.2010 9:07

Kori 84:nen joten ei tarvi edes kattia ja juu g60 jarrut tulossa.

OK, sit vaan dynosta teholappu ja leimalle. Ja voi ne haluta jonku todistuksen niistä G60:n tehoista ja osista, jotta voivat todeta, että sinne on sopivat palikat laitettu.

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 3.9.2010 9:21

OK, sit vaan dynosta teholappu ja leimalle.


Tarviiko se edes tota dynolappua, kun koneen tehon pystyy esittämään muutenkin?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.9.2010 9:31

ei.

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 3.9.2010 12:52

No juu jos sen pitää vakiona, vakio coolerit yms. Riippuu vähän katsastajasta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa