Golf mk3 kytkinvaijerin asennus
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk3 kytkinvaijerin asennus
Nyt on kytkin vaihdettu golffiin. Ei voi muuta sanoa, ku että paskamainen keissi. Korjaamon vaihtotarjous 600e osineen tuntuu Todella edulliselta tässä vaiheessa. :D Projektin valmistuminen on nyt kiinni vain kytkinvaijerin polkimen pään asennuksesta... ei vaan mene paikalleen. Onko mitään vinkkiä?
Joo tuo on tuttu varaosamyyjä/huoltokorjaamo vuosien takaa, osat kun ottaa heiltä niin tulevat työn hinnassa vastaan. Tuolla olen teettänyt paljon kun ei enää jaksa ite ruuvata.
Esim etupyörän laakeri vaihdettuna 70e, laakeri maksoi 40e.
Auto tuonne ja viereiselle shellille munkkikahville, reilu puol tuntia ja auto valmis, kannattaako ite alkaa räpeltämään? Ei mun mielestä.
Kytkin maksoi muistaakseni 170e ja olisko ollu LUK -merkkinen.
Golffissa huutaa joskus takapyörän laakeri, en tiedä kumpiko joten ostin jo kummatkin uudet kun oli vaan 15e/kpl. Pitäis vaan viittiä vaihtaa, ensviikko olis vielä kesälomaa mutta taidan viedä tuonne pajalle :)
Esim etupyörän laakeri vaihdettuna 70e, laakeri maksoi 40e.
Auto tuonne ja viereiselle shellille munkkikahville, reilu puol tuntia ja auto valmis, kannattaako ite alkaa räpeltämään? Ei mun mielestä.
Kytkin maksoi muistaakseni 170e ja olisko ollu LUK -merkkinen.
Golffissa huutaa joskus takapyörän laakeri, en tiedä kumpiko joten ostin jo kummatkin uudet kun oli vaan 15e/kpl. Pitäis vaan viittiä vaihtaa, ensviikko olis vielä kesälomaa mutta taidan viedä tuonne pajalle :)
No ei noihin hintoihin kyl kannata. Tosin jotenkin mulle tulee sellainen mielikuva, että nää ei ole pääkaupunkiseudun hintoja. Olenko oikeassa? Kytkinsarjan mä ostin marmorilta, kun ei innostanut laittaa Motonetistä ja AD Varaosamaailma ei osannut myydä oikeata sarjaa ilman koneen sarjanumeroa, jota en tietenkään löytänyt.
Joo... nelisen tuntia tuolla polkimien seassa ja auto edelleen vailla kytkinvaijeria. Nyt siihen sentään pääsee käsiksi, mutta miten helvetissä se pää sinne pitää laittaa? Tietääkö sitä oikeasti kukaan muu kuin suunnittelija itse. Helpottais suuresti jos näkisi millainen se on, mutta käsikopelolla aika paha sanoa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”