audi s4 2.2 t kytkin
Valvoja: ffp jäsenet
audi s4 2.2 t kytkin
moro kaikille! olis semmonen kysymys ko olen laittamassa s4 2.2t -92 ja siinä on tosiraskas kytkin muuten pelaa hyvin ja ei luista. mitähän tuommoseen maksaa kytkimen osat?
siinä on tosiraskas kytkin muuten pelaa hyvin ja ei luista. mitähän tuommoseen maksaa kytkimen osat?
Olisiko punttisalille ja pohje reeniä=)
Aika kallishan tuo on, jos meinaat tehdä järkevästi tuon eli kiinteä vauhtipyörä + racen asetelma + massalevy olisiko n.700e paukku itse laitettuna? <--- Jos haluaa joskus voimaa ottaa ulos?
En ole varma löytyisikö audi S4 vakio hilut, jos kiinnostusta?
-
- -
Eihän AAN/ABY/ADU vauhtikisissa käsittääkseni mitään kesto-ongelmaa ole, ovat vähän rajumpaa tekoa kuin uudemmat kaksimassat. Toki kunnolla kun lisätään vääntöä niin alkaa tottakai antautumaan, mutta kyllä se pikkuvirittelyn kestää (aika harvalla pikkuvirejä enemmän on).
Tarttiskohan kysyjän vähän miettiä tosiaan sitä punttisalia, mulla SRE asetelma eikä eukonkaan mielestä ole liian raskas kytkin ;)
Kalskelta AAN kytkinsarja 280e. SRE asetelma sitten maksaakin jo enempi kuin normaali kytkinpaketti, 365e. Vakiokytkin pitää lastuvirityksen tehot hyvin vielä, 500Nm jälkeen alkoi luistaa hyvin.
Tarttiskohan kysyjän vähän miettiä tosiaan sitä punttisalia, mulla SRE asetelma eikä eukonkaan mielestä ole liian raskas kytkin ;)
Kalskelta AAN kytkinsarja 280e. SRE asetelma sitten maksaakin jo enempi kuin normaali kytkinpaketti, 365e. Vakiokytkin pitää lastuvirityksen tehot hyvin vielä, 500Nm jälkeen alkoi luistaa hyvin.
Mä taas luulen, et ongelmat katoaa kun lyödään isompaa ahdinta peliin. Ei herää niin alhaalta = vähemmän pahoja vitosen pulsseja matalilla kierroksilla. Ja ylempänä sillä samalla vääntömomentilla tehdäänki jo eritavalla hevosia. :)
Kaksoismassat ne juuri ei tykkää noist matalista jengoista. Jos kytkin pitää, niin ei muutaku lisää hönkyä ylemmäs.
Kaksoismassat ne juuri ei tykkää noist matalista jengoista. Jos kytkin pitää, niin ei muutaku lisää hönkyä ylemmäs.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”