Morjensta!
Tässä noita ahtopaineongelmia selvitellessä on löytynyt kaikkea pientä hassunhauskaa mitä ehkä tämänikäiseltä autolta voi odottaakin kun paineita nostetaan. Se siitä.
Kysyisinkin nyt noista sytytyspuolista, onko jotain tiettyä mitä pitäisi varoa niitä vaihtaessa? Näin äkkiseltään lähtisin hyvin pitkälti kiskomaan niitä irti ja vaihtamaan suorilta motonetista löytyviin Boschin alkup. vastaaviin.
Sähköhommista tajuan jotain pientä, autoista en juuri mitään. Pelkään, että rikon tulpat.
Kiitos avusta.
1.8T AGU puolat (ei ole kamala kiire)
Valvoja: ffp jäsenet
Niin just teetki. Revit irti ne vanhat ja pukkaat uudet tilalle. Se on oikeasti niin yksinkertaista. Etkä sinä tulppia saa sököksi niillä puolilla. Olisko aihetta vaihtaa ne tulpat samalla, jos se pätkii niin voipa se vika tulpissaki olla, jos niitä ei ole tyyliin ikinä vaihdettu.
Äläkä sitten vaihda yhtä vaan kaikki. Eikä näyttäs olevan älyttömissä hinnoissa motonetissä nuo puolat.
Äläkä sitten vaihda yhtä vaan kaikki. Eikä näyttäs olevan älyttömissä hinnoissa motonetissä nuo puolat.
Kiitoksia kovasti molemmille, tulpat on vaihdettu alkukeväästä 120tkm huollossa mutta puolat ovat alkuperäiset. Ei ole vielä varmaa, että puolat tarvii välttämättä vaihtaa, mutta tiedustelen valmiiksi. Alkukesästä Harisella käyttäessä vähän veikkasivat tulevaa puolavikaa, oireili kuulemma vähän siihen suuntaan lähtöarvoja mitattaessa. Säädettäessä taas toimi normaalisti.
Vikahan oli hapertunut bypassin tyhjiöputki ja bypassin kalvo antoi periksi hyvin äkkiä ahtopaineiden noston jälkeen. Huvittavaa kyllä, meikäläisellä oli tuossa Forgen 007P mutta vaihdoin sen takaisin alkuperäiseen. No, Forge on menossa takaisin ja letkut uusiksi kunnolla jahka vaan kerkeäisi säätää!
Käsittääkseni Motonetin kaupittelemat Boschin 1.8T AGU puolat lienevät hyvin lähellä alkuperäistä, tosin ilman audin ja volkkarin merkintöjä. Saatan toki olla väärässäkin.
Näin Tampereella ei se marmoritiskikään kaukana ole, mutta jokainen euro kotiinpäin on aina kotiinpäin.
Vikahan oli hapertunut bypassin tyhjiöputki ja bypassin kalvo antoi periksi hyvin äkkiä ahtopaineiden noston jälkeen. Huvittavaa kyllä, meikäläisellä oli tuossa Forgen 007P mutta vaihdoin sen takaisin alkuperäiseen. No, Forge on menossa takaisin ja letkut uusiksi kunnolla jahka vaan kerkeäisi säätää!
Käsittääkseni Motonetin kaupittelemat Boschin 1.8T AGU puolat lienevät hyvin lähellä alkuperäistä, tosin ilman audin ja volkkarin merkintöjä. Saatan toki olla väärässäkin.
Näin Tampereella ei se marmoritiskikään kaukana ole, mutta jokainen euro kotiinpäin on aina kotiinpäin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa