Yritetty tuonne vastaavaan topicciin laittaa jatkoa, mutta ku ei jostain syystä anna niin pistetään uusi pystyyn, anteeksi siitä.. Potilas siis -98 ahu cordoba.
Ihme tasainen "vooo" ääni alkanu, kuuluu suoraan ajaessa, mutkassa, veto päällä, vapaalla lasketellessa. Ulommat vetarit ainakin vaikuttaa ehjiltä, ei napsu. Ääni alkaa n.60km/h vauhdissa kuulumaan, voimistuu jonkin verran ku kovempaa ajaa. Pyöränlaakeri mielessä mutta kun eipä tunnu klappia etupyörissä, auto liukuu ihan normaalisti, etupäästä ääni siis ihan selvästi tulee. Sen verran tuossa tutkiskellu, että kun apukuskin puoleista rengasta pyörittää(auto ilmassa) niin vetoakseli näyttäis siltä että vähän harottaa, ei pahasti. Sisempi vetari entinen vai mikä tuossa olisi?
Kellään muuta hyvää ideaa, mistä ääni tulee? Ja jos se nyt olis se pyöränlaakeri, niin onko paha vaihtaa, tarviiko prässiä?
Ei olis vissii pitäny luopua hyvästä +500tkm ajetusta ventosta.. Cordobassa muuta oo ollukkaa ku vikaa prkl
Cordoba etupyöränlaakeri/mikä ääntää?
Valvoja: ffp jäsenet
Tosiaan se jäi kirjottamatta, että ei ainakaan tuon auton äänieristyksillä erota äänen muuttavan miksikään mutkassa/tms.
E: no nyt on mutkapätkää käyty päästelemässä ja kyllähän se ääni loppuu kun vasemmalle kaartaa kunnolla. Eli ilmeisesti oikean puoleinen laakeri alkaa olla tiensä päässä? Mites tuo vaihto, kannattaako yrittääkään pihalla hallitunkin varassa ilman kunnon työkaluja vai suosista jollekin pajalle.. Ei kai tollasen vaihtoon enempää ku tunti mee kun tietää mitä tekee?
Jostakin löyty keskustelua, että mutteri saattais löystyä itekseen ja alkaa sen takia aiheuttamaan ääntä? Pitääkö paikkansa? Ei varmaan niin kovin viisasta ole tuota tekohengittää sillä, että päästä napamutterin niin tiukkaan kun pulttipyssyllä menee :D
E: no nyt on mutkapätkää käyty päästelemässä ja kyllähän se ääni loppuu kun vasemmalle kaartaa kunnolla. Eli ilmeisesti oikean puoleinen laakeri alkaa olla tiensä päässä? Mites tuo vaihto, kannattaako yrittääkään pihalla hallitunkin varassa ilman kunnon työkaluja vai suosista jollekin pajalle.. Ei kai tollasen vaihtoon enempää ku tunti mee kun tietää mitä tekee?
Jostakin löyty keskustelua, että mutteri saattais löystyä itekseen ja alkaa sen takia aiheuttamaan ääntä? Pitääkö paikkansa? Ei varmaan niin kovin viisasta ole tuota tekohengittää sillä, että päästä napamutterin niin tiukkaan kun pulttipyssyllä menee :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa