multitronic
Valvoja: ffp jäsenet
multitronic
miten vaihdetaan audi A6 multitronikin loota öljyt? laakkosella sanoivat ettei onnistu kotikonstein, rahastustako?
Keskisuomessa AD ja Autoasi nosti kätöset pystyyn kun tarjosin öljynvaihtoon Multitronicia. Kävin sit vaihdattamassa merkkiliikkeessä... Nythän Motonetistä saa jotakin CVS-öljyä joka kai käy Multitroniciin?
Olisko joku löytäny oikeen öljypropun kun litkua on kuluttajille myynnissä?
Mun Multitroniciin vaihdettiin öljyt 60tkm välein,6-levyinen kytkin 7-levyiseen 75tkm ja lopun elkeet on alkanut kuulemma uudella omistajalla n.150tkm kohdilla!
Ruåttista saa kunnostettuja vaihteistoja 7-levyisellä kytkimellä 2000€ joten ei tarvi öljyjä vaihtaa, kun uusii aina koko askin..
Olisko joku löytäny oikeen öljypropun kun litkua on kuluttajille myynnissä?
Mun Multitroniciin vaihdettiin öljyt 60tkm välein,6-levyinen kytkin 7-levyiseen 75tkm ja lopun elkeet on alkanut kuulemma uudella omistajalla n.150tkm kohdilla!
Ruåttista saa kunnostettuja vaihteistoja 7-levyisellä kytkimellä 2000€ joten ei tarvi öljyjä vaihtaa, kun uusii aina koko askin..
Kytkin oireili katkomalla vetoa, joka aiheutti ankaraa nykimistä kiihdyttäessä. Helpotti hieman alkuun kun ajoi "manuaalina", mutta huononi koko ajan.
Mulla oli tosiaan se heikompi 6-lamellinen joka meni takuuseen 7-lamelliseksi (Vaikka olikin tuontiauto)
Tuo oli tosiaan vm.2003 alkuvuoden malli eli 7 ja S vaihde puuttui.
Uudella omistajalla kuulemma kesken ajon meni vaan vapaalle ja mittaristo näytti että kaikki pykälät päällä (1-6,D,N,R).
Epäilivät että ohjausyksikkövika, mutta kun ei tullut koodia,niin totesivat että jotain suurempaa ja näitähän ei korjata---> 7000€+työt päälle:(
Pitää selvittää mistä kaveri tilasi Dieseliinsä laatikon ja pistää sit tänne tietoa.
Hieno vaihteisto kertakaikkiaan, mutta Dieseleissä ainakin turhan hentonen... DSG jatkaa samoilla linjoilla kuulemma.
Ps. 280tkm ja alkuperäinen... Pääset suoraan Guinnesin ennätyskirjaan!!!
Mulla oli tosiaan se heikompi 6-lamellinen joka meni takuuseen 7-lamelliseksi (Vaikka olikin tuontiauto)
Tuo oli tosiaan vm.2003 alkuvuoden malli eli 7 ja S vaihde puuttui.
Uudella omistajalla kuulemma kesken ajon meni vaan vapaalle ja mittaristo näytti että kaikki pykälät päällä (1-6,D,N,R).
Epäilivät että ohjausyksikkövika, mutta kun ei tullut koodia,niin totesivat että jotain suurempaa ja näitähän ei korjata---> 7000€+työt päälle:(
Pitää selvittää mistä kaveri tilasi Dieseliinsä laatikon ja pistää sit tänne tietoa.
Hieno vaihteisto kertakaikkiaan, mutta Dieseleissä ainakin turhan hentonen... DSG jatkaa samoilla linjoilla kuulemma.
Ps. 280tkm ja alkuperäinen... Pääset suoraan Guinnesin ennätyskirjaan!!!
NO HUH! olipa kallis
joo pistä tietoo siitä ruottin liikkeestä jos saat sitä, kiitos etukäteen.
mulla pelaa laatikko muuten tosi hienosti, mutta vedossa
alkaa täristää koko autoa, tärinä loppuu heti kun kaasun päästää.
en tosin ole aivan varma onko tärinän aiheuttaja juuri laatikko
mutta oireet viittaisi siihen.
joo pistä tietoo siitä ruottin liikkeestä jos saat sitä, kiitos etukäteen.
mulla pelaa laatikko muuten tosi hienosti, mutta vedossa
alkaa täristää koko autoa, tärinä loppuu heti kun kaasun päästää.
en tosin ole aivan varma onko tärinän aiheuttaja juuri laatikko
mutta oireet viittaisi siihen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa