vw golf 2.0TDi variant 08 kävi penkissä tänään ja yllätti

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Lasse
-
Viestit: 352
Liittynyt: 30.7.2003 22:45

vw golf 2.0TDi variant 08 kävi penkissä tänään ja yllätti

ViestiKirjoittaja Lasse » 16.8.2010 21:13

elikkä auto vakio 2.0TDI 103kw farmari vuosimalli 08. Auto penkkiin ja lukemat 170hv ja 408nm vääntöä. Pitäs tehtaan mukaan olla 140hv ja 320nm . Yllättävän paljon enemmän oli kuitenkin . No pientä päivitystä ja 445nm vääntöä + muutama vajaa 200 pollea potkua.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 16.8.2010 21:17

Ihan uteliaisuudesta; kenen penkissä?

Lasse
-
Viestit: 352
Liittynyt: 30.7.2003 22:45

ViestiKirjoittaja Lasse » 16.8.2010 21:19

Valkeakoskella käytiin tunnetussa pajassa

rotfl
-
Viestit: 58
Liittynyt: 7.11.2009 16:14

ViestiKirjoittaja rotfl » 16.8.2010 22:15

Mikähän moottorikoodi? Ja jos on sillä paskalla GT1749VA ahtimella niin onnea vaan 200hp tehojen kanssa, tuskin on pitkäikäinen. Ja miksei sitä penkkiä voi kertoa suoraan?

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

ViestiKirjoittaja Jani.K » 16.8.2010 22:38

Harisella vissiin. Penkkilukemia ei välttämättä kannata ottaa ihan tosissaan tosin onhan itsellä hyvä mieli kun penkki antoi mukavasti lukemia. mutta eikö noista kuitenkin lähes noita 190 tehoja.

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 17.8.2010 7:51

Minulla oli täällä etelässä toisessa penkissä 160hp/360nm vakiona.
Ja nyt ajeltu sillä paskalla ahtimella, 190hp tehoilla ja reilu 400nm väännöillä yli 90 000km.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 17.8.2010 21:55

Kaveripiirissä kahdella hajonnut BKD:stä ahdin, molemmat 5-Golfeja, tietääkseni samalla ohjelmalla ja alle 100tkm mittarissa. Kummassakin tapauksessa tuuria matkassa, ei moottoririkkoa vaikka sisäinen öljykylpy tuli kumpaankin kun turbon akseli poikkesi ja öljyt imusarjaan. Molemmat tapasivat tiensä pään risteyksestä lähdettäessä.
Kumpaankaan ei siis ollut ahtimen pakopesää muokattu.

tunppi
-
Viestit: 228
Liittynyt: 1.2.2009 12:19

ViestiKirjoittaja tunppi » 18.8.2010 17:16

jotku onnekkaat päästelly bkd:llä ja vakioahtimella yli 200tkm...

suorja
-
Viestit: 83
Liittynyt: 23.11.2004 15:24

ViestiKirjoittaja suorja » 18.8.2010 18:17

Mulla tosin AFN kone, mutta tuo gt1749V muuttuvasiipinen, kilometrejä takana 458 tuhatta ilman mitään turbotoimenpiteitä... ei saa rikki sitten millään...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa