S4 v8 audin ahtaminen?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

paksu
-
Viestit: 9
Liittynyt: 21.6.2010 9:57

S4 v8 audin ahtaminen?

ViestiKirjoittaja paksu » 1.8.2010 18:21

mietinnässä ollu että onnistuisko tollasen audin ahtaminen, remmillä tai turbolla että minkälainen ja hintanen homma siitä tulis ja saisko sitä enään kilpiin?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 1.8.2010 19:58

Siirretty pois projektiosastolta...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.8.2010 20:09

Vähäpäästöinen, eli VTT testit. +20% tehoja max lisää. eli ei mikään mahdoton temppu.
Mutta sit ite tekninen toteutus... ei mitään hajua :))

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 2.8.2010 11:51

Maailmalla ainakin Remmejä on laiteltu.. Tietty voihan sillä ajella vaan suljetulla alueella, remmi kiinni siis:)

Taikka RS6 bit pannu kiinni:)

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 2.8.2010 17:17

ja tässä luultavasti tulee vastaavasti tehojen kanssa ongelmaksi kilvitys :)

ExPReS
-
Viestit: 45
Liittynyt: 23.7.2003 15:55

ViestiKirjoittaja ExPReS » 2.8.2010 19:35

+20% sisässä tehojen suhteen ei ole ikinä ongelma. Ei sellaista konetta olekkaan joka "sopivilla" imupuolen kuristimilla tuottaisi liikaa voimaa ;D

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 4.8.2010 12:15

näin omalla oppimäärällä oon käsittäny että ei sais kuristaa tehoja ainoastaan. ja kunnes kysytään että mikä alkuperäinen kone on niin sillon taas pomppaa siihen tehoihin ja kunnes haluat tehdä omavalmisteen niin silloin ei taas ole vähäpäästöinen.
eikös rollen cabrioletissaki ollut ettei voinut rajoittaa pelkästään niin joutui tekemään omavalmisteen? mutta kyseisessä kopassa ei tullu päästöjen kanssa ongelmia iän vuoksi

mitä laimein rs6 bit antaa tehoja? oliko 450?

ExPReS
-
Viestit: 45
Liittynyt: 23.7.2003 15:55

ViestiKirjoittaja ExPReS » 4.8.2010 16:47

Eikös joka tapauksessa tuo mene VTT:n kautta, kun kerran vähäpäästöistä aletaan ahtmaan? Eikös tällöin myös vähäpäästöiseen koppaan voi asentaa omavalmisteen, kun vtt:llä testataan, että tulee kukkasia pakoputkesta.
Omavalmisteesta taas saa ottaa niin vähän voimaa ulos kuin haluaa...

Eri asia on taas vaihtaa sinne suoraan joku tehtaan vakio turbokone, silloin ei tuo tehojen tiputus onnistu kuristamalla, kuten jo sanoit.
Itse ymmärsin kuitenkin, että tarkoitus olisi jälkiasentaa remmi/turbo tuon nykyisen koneen kylkeen.

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 4.8.2010 17:09

toinen vaihtoehto on ruuvata remmi irti katsastuksen ajaksi . ;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa