G60 virranjakajan purkaminen
Valvoja: ffp jäsenet
G60 virranjakajan purkaminen
Lähteekö jakajan ns.trikkeripeltipyörä akselilta ulosvetäjällä helposti irti ?
Purkukokemuksia kaivataan kiitos ;)
Purkukokemuksia kaivataan kiitos ;)
Jaha, okei toi joku vanhan kärkijakajan levy oli sit vaan niin tiukassa, että loppu usko ja sahasin poikki pakettina:
http://obi.1g.fi/kuvat/Corrado/jakaja/jakaja3.JPG
http://obi.1g.fi/kuvat/Corrado/jakaja/jakaja3.JPG
Juvonen: Vähän paha sanoa noista sun kuvista onko sakaralevy ollut kiinteä vai ei, koska ei koko sakaralevyä ole lähimaillakaan. Jos sulla olisi kuvia siitä niin mielelläni katoisin. Kuulostaa vaan valmistusteknillisesti hieman erikoiselta jos on ollut kiinteä. Miksi et ottanut alapään ratasta irti, se ei takuulla ole kiinteä?
Ongin sen levyn roskiksesta niin pääsee ihmettelään, on vaa vähä paskane:
http://obi.1g.fi/kuvat/Corrado/jakaja/jakaja_pyorija.jpg
http://obi.1g.fi/kuvat/Corrado/jakaja/jakaja_pyorija.jpg
Lähteekö jakajan ns.trikkeripeltipyörä akselilta ulosvetäjällä helposti irti ?
Tässähän kysyttiin G60 koneen jakajan purkamista. Ei siellä ole keskipakosäädintä ja ei kait G60 koneita ole tehty 84-85 !?!?
Koetin purkaa omaa G60 koneen alkuperäistä jakajaa kun hall-anturin toiminta epäilytti. Tarkoitus oli vaihtaa tai ainakin tarkistaa hall-anturi. Vaan ei purku onnistunut. Triggeripyörä ei suostunut irtoamaan. Jakajaa ei selvästikkään ole tehty purettavaksi. Lopulta kiikutin jakajan marmoritiskille ja vaihdoin siellä uuteen. Suosittelen muillekin.
Joo, kyllä mäkin sen tapin sain sieltä lopulta irti, vaikka sekin oli todella kovaa kiinni. Siis TODella kovaa.
Purku ja anturin vaihto pitäis onnistuu rattaan irroittamalla, jos vaan onnistuu saamaan sen rattaan tapin irti. Silti olen sitä mieltä, että jos anturi on sökö, niin jakaja on todennäköisesti jo pyörinyt sen verran, että koko jakaja on tarkoitettu vaihdettavaksi kerralla uuteen.
Purku ja anturin vaihto pitäis onnistuu rattaan irroittamalla, jos vaan onnistuu saamaan sen rattaan tapin irti. Silti olen sitä mieltä, että jos anturi on sökö, niin jakaja on todennäköisesti jo pyörinyt sen verran, että koko jakaja on tarkoitettu vaihdettavaksi kerralla uuteen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa