Tuli ostettua tuommoinen 1991 Jetan kone, kun kerta halvalla sain. Vielä ei ole tietoa mitä sillä teen, mutta käyntiin ajattelin kuitenkin laittaa.
En ole koskaan pidellyt yksi piste ruisku koneita. Autodata CD:n mukaan polttoaineen paine on 0.8-1.2 bar, onko se tosiaan noin pieni näissä? Monipiste ruiskuissahan se on 3-4 bar hujakoissa.
Onko tuo joku Brasilia moottori? Lohkossa lukee molemmin puolin iloisesti Brazil. Kuulostaa kahvi mainokselta.
Yksi-piste-ruutta-mötikässä on liitin, jossa on neljä karvaa. Löytyykö jostain kaaviota, mistä näkee minne nuo piuhat menee? Tarkoitus olisi laittaa kone käymään ilman sitä jettaa. En ole ehtinyt vielä sen paremmin syventymään tämän koneen sielun elämään.
Öljypohja on ruostunut puhki, vaikka joku on jo paikannut sitä. Pikkupoika 3v astui öljyn mittatikun päälle, joten se muovinen jatkoputki räsähti poikki. Normi päivä.
1.8 8V RP-moottorista kysymyksiä
Valvoja: ffp jäsenet
Ruiskun mötikästä lähtee tosiaan pari johtonippua eculle. Ruskea liitin on ruiskun ohjaus, edestä katsottuna vasemmalla tyhjäkäyntimoottorin ohjaus ja oikealla kaasuläpän asentotunnistin.
Jos autodata on käytössä, löytyy sieltä ECU:n pin out, sekä kytkentäkaavio, joita ynnäilemällä pääsee jo pitkälle.
Jos autodata on käytössä, löytyy sieltä ECU:n pin out, sekä kytkentäkaavio, joita ynnäilemällä pääsee jo pitkälle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa