Elikkäs olis tossa tollanen Passat 32b sedan -86vm. Ongelma on vaan se ettei oo löytyny minkäänlaista alustaa siihen vaikka kuinka on etsiny. Tällä hetkellä etupää on laikattu mutta pomputtaa nii prkl:sti ja taakke testasin jetan sokka säätösiä tolppia mitkä oli nurkassa lojumassa mutta se nyt on todettu huonoks ratkasuks ei oikee sokat tykänny pitää passatin painoo :)
Olisko kellään tietoo miten tollasta kannattais madaltaa? tai mistä sais alustaa?
Passat 32b madallus
Valvoja: ffp jäsenet
Linkki
Tuolta ainakin sivujen mukaan saattas löytyä...
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=17453
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=17453
Okei homma eteni nyt niin että viestittelin KW:n kanssa ja sieltä tuli tieto että pistä etupään iskareiden kotelot (mikälie oikeelta nimeltään:) postii suomen KW maahantuojalle ja se hoitaa homman eteen päin ja 2-3 viikon päästä siel tulee alusta passattiin :)
Ja kiitos linkistä, mutta asia hoitu nyt näin:)
Ja kiitos linkistä, mutta asia hoitu nyt näin:)
Itselläni oli 32b farkussa sellainen variaatio jossa etupää lepäsi GSI Astran jousilla ja takana oli 2 kierrosta laikattut 35i farmarin kiekurat. Näiden kaverina ihan vakio kaasut (sachs) molemmilla akseleilla. Etupää toimi loistavasti, mutta takapää oli hieman liian kova ilman kuormaa ajaessa (kantokykyä kyllä piisas!) =).
Tällä hetkellä tallissa on sarja FK:n -50mm jousia jotka kuuluu "oikeesti" t81/85 kanttiquattro 80/90:seen. Passatin ja quattro:n takajouset on lähes identtiset halkaisijaltaan ja pituudeltaan (ja etupäähän on sama). Jää nähtäväksi millaiseen stänssiin evosanttaana asettuu jahka nämä on alla...
89-korisessa audissahan on edelleen sama etupää kunnes jossain vaiheessa sai irtonilkat. Ovat poijjaat näitä myöhäisempiäkin asennelleet 32:seen mm. suurempien jarrujen toivossa.
-K-
Tällä hetkellä tallissa on sarja FK:n -50mm jousia jotka kuuluu "oikeesti" t81/85 kanttiquattro 80/90:seen. Passatin ja quattro:n takajouset on lähes identtiset halkaisijaltaan ja pituudeltaan (ja etupäähän on sama). Jää nähtäväksi millaiseen stänssiin evosanttaana asettuu jahka nämä on alla...
89-korisessa audissahan on edelleen sama etupää kunnes jossain vaiheessa sai irtonilkat. Ovat poijjaat näitä myöhäisempiäkin asennelleet 32:seen mm. suurempien jarrujen toivossa.
-K-
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
Lieköhän toimisi budjettiversiona jos saksasta ostaisi tollaset halvat keltaiset sportti-iskarit (ta-technix jne. n. 40-50€ /pari) tohon keulaan ja kolmoskoppasen golfin jouset vähän lyhennettyinä...? Tällä hetkellä alkuperäset etuiskarit kolmoskoppasen vakiojousilla ja menee kyl pehmeesti ja jämysti. Löysiähän tuolla tosin tuntuu olevan. Pitäis laittaa puslat uusiksi. Löytäis vaan ebaysta liikkeen josta sais kaikki ja viel järkihintaan. Lieköhän noissa varaosissa ebayssa niin suuria laadullisia eroja vai onko ero vain hinnassa?
Takana on tällä hetkellä kolmoskoppasen klipseillä säädettävät sportti takaiskarit + vakiojouset, tosin pohjaanlyöntikumit on mallia "pitkä" ja kattelin että pitäis varmaan ottaa ainaki 5-10cm veks. Perän saa ainaki tarpeeks tonttiin jo tolla. Pääasia että saa renkaan nätisti kaaren täytteeksi.
Takana on tällä hetkellä kolmoskoppasen klipseillä säädettävät sportti takaiskarit + vakiojouset, tosin pohjaanlyöntikumit on mallia "pitkä" ja kattelin että pitäis varmaan ottaa ainaki 5-10cm veks. Perän saa ainaki tarpeeks tonttiin jo tolla. Pääasia että saa renkaan nätisti kaaren täytteeksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 27 vierailijaa