Tuli pelastettua viime talvena ko. passatti tuolta kinoksesta seisomasta, oli jääny katsastamatta ja tuttu varastoi sen tuonne pihalle, jossa seiso noin puolivuotta, kunnes sopuhintaan ostin sen pois ja ajattelin vaan laittaa kuntoon ja katsastaa, ehkä sen jälkeen myydä pois, Passatti oli alkuperäiskunnossaan, eikä mitään isompia vikoja ollut, maalipinta oli kärsinyt melkolailla, lommoja, naarmuja ja ruostetäpliä siellä täällä. Aluksi auto olikin vain käyttiksenä, kunnes huomasin istuvani katselemassa netissä kuvia passateista ja visioimassa
mitä pientä sille voisi tehdä pienellä budjetilla, tässä kesän aikana jonkun verran tullut tehtyä hommia sen kanssa, ja alkaa näyttää siltä mitä olin ajatellut.
Alusta on tällä hetkellä vakioalustasta "muokkaamalla" pudotettu, Mutta jouset on tulossa saksasta, iskaritkin todennäkösesti vaihtuu samalla.
Kaikki tähän astiset on tehty itse, ja tehdään jatkossakin, lapsenkengissä tää mun rakentelu, kun ei oo kunnon paikkaa, ei vehkeitä eikä valuuttaa, mut jostainhan se on alotettava :)
Jonkun verran on vielä suunnitelmia, mitä pitäisi tehdä, mut päivitellään niitä sitten joskus..