Terve, meidän Pololle kävi taannoin semmoinen vahinko että konepellin etuhaka ei ollutkaan kunnolla kiinni katastuksen jälkeen ja konrttorilta kotiin ajellessa pelti paukaisi pystyyn. Isompaa vahionkoa ei tullut, mutta ne kaksi kiinnitysrautaa (eli kaaret joissa konepelti on saranoitu) vääntyi ihan tuhannen mutkalle eikä peltiä kyllä niihin enää kiinni saa.
Tuo pitäis nyt korjata, mutta ihmetytti vaan että missä ihmeessä niiden rautojen toinen pää on kiinni? Ajatuksena oli hakea kokonaan uudet raudat niin ei tarvii noita väännellä, mutta pikaisella tutkimisella en heti keksinyt millä ne on kiinni edes takaosastaan kun sinne niin huonosti näki ja mistä kautta niihin pääsisi käsiksi.
Onko kokemuksia asiasta miten noiden vaihto onnistuisi?
t.Pekka
Polo Coupe -90 ja konepellin kiinnitys
Valvoja: ffp jäsenet
Onko kokemuksia asiasta miten noiden vaihto onnistuisi?
Onn.
Saranat kiinnityvät korissa oleviin tappeihin. Tapeissa on ura ja urassa sokka. Sokka pois ja saranan voit vetää pois tapista.
Laitat sinne kaukaloon vähän valoa ja tähystelet saranan päätä peilin kautta, niin homma selviää.
Ainakin kakkos-Golffiin / Jetan raudat passaavat myös Poloon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa