Ostin tollaisen audin ja taisi olla elämän pahin virhe. mutta nyt auto tekee että ei starttaa ollenkaan, vetämällä käyntiin mutta sammuu melkein heti kuin seinään mutta sen aikaa kun käy kehrää kuin kissa, ja vaikka pidät kierroksia korkealla se sammuttaa auton silti kuin seinään, onko vika virtalukossa vai ajonestossa?
auton avaimissa oli niin kuin jonkin sortin tikku minkä laittaa lukijaan mutta en löydä lukijaa mistään.
Apuja?
Audi C4 S4 Avant käynti vika mistä johtuu?
Valvoja: ffp jäsenet
joo, siis kun kääntää avaimesta välillä kuuluu naksahdus mutta startti ei edes pyöri vaikka akku on täynnä, vetämällä auto lähtee käyntiin mutta sammuu jos auto on paikoillaan tyhjäkäynnillä ja vaikka pitää kierroksia niin sammuttaa sieltäkin.
miten ajoneston saa kokeiltua?
avaimissa on jonkinlainen tikku missä on siru sisällä mutta en tiedä mihin sitä käytetään/ ole löytänyt?
miten ajoneston saa kokeiltua?
avaimissa on jonkinlainen tikku missä on siru sisällä mutta en tiedä mihin sitä käytetään/ ole löytänyt?
jos se ajonesto sammuttaa sen niin mittaristossa pitäisi palaa ajoneston valo. Mulla ei toisella avaimella lähde käyntiin ja vilkuttaa sitä ajoneston valoa.Tai siis lähtee ja sammuu samantien. Startti kyllä pyörii avaimesta riippumatta.Eli ekana startti vaihtoon jos paljon ajettu.Sen jälkeen ihmettelemään lisää...
Ajonesto kuulostaa Conlogilta, joita oli vielä 90-luvun alussa saksan vehkeissä. Liekö Suomeen tuoduissa malleissa ainoassakaan moista. Monta kertaa olen moista käyttänyt, mutta en muista oliko se niinkin yksinkertaista, että pulikkaa vilautetaan lukijassa ja käynnistetään. Golfeista lukija löytyi rattitolpan vasemmalta puolen kojetaulusta.
Ei ole vissiin viisasta mäkistartilla käynnistää näitä hieman kehittyneempiä ruiskuja, ainakaan katalysaattori ei tykkkää, jos järjestelmään kertyy paljon palamatonta polttoainetta. Joskus -90 vuosimallin cq20v:n käynnistin (huvikseni) mäkistartilla ja ihmettelin, kun auto käy kuin traktori. Eivät ilmeisesti tulleet kaikki pytyt mukaan ja luulin jotakin vakavampaa sattuneen. Kun sammutin ja käynnistin avaimesta, kaikki oli taas kotona.
Ei ole vissiin viisasta mäkistartilla käynnistää näitä hieman kehittyneempiä ruiskuja, ainakaan katalysaattori ei tykkkää, jos järjestelmään kertyy paljon palamatonta polttoainetta. Joskus -90 vuosimallin cq20v:n käynnistin (huvikseni) mäkistartilla ja ihmettelin, kun auto käy kuin traktori. Eivät ilmeisesti tulleet kaikki pytyt mukaan ja luulin jotakin vakavampaa sattuneen. Kun sammutin ja käynnistin avaimesta, kaikki oli taas kotona.
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
kyl noi autot on ihmeellisiä. Eli nyt auto starttaa normaalisti ja käynnistyy ilman että teki mitään. Mutta tänä aamuna kun kiihdytti niin auto pätki ja kun painoi kytkimen pohjaan auto sammui? Ja ja onko kellään tietoa kun autoon on vaihdettu tankki ja kun tankkasi tankin täyteen tavaraa rupesi tulemaan maahan ja nyt sita ei enään valu kuin jos ajaa jyrkästi mutkaan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa