mk3 Gti ajonesto
Valvoja: ffp jäsenet
mk3 Gti ajonesto
Ilmeisesti otsikossa mainitusta kapineesta ajoneston lukupuola rikki, -> voiko ko. immon ohittaa? - Jos voi, niin miten? - Jos ei, mistä uusi lukupuola ja miten / missä sen voisi koodata/sopeuttaa..?
Käsittääkseni lukupuolan voi vaihtaa plug&play (?) selviää ainakin kokeilemalla :D Mittaa se nyt ainakin ensihätään, mikäli toiminta arveluttaa. Käynnistyksen eston boksissa on ollut juotosvikoja, eli ne voisi käydä läpi siitä valokatkaisijan takaa löytyvästä boksista. MK3:ssa tekniikka ei ole vielä niin "kehittynyttä" etteikö käynnistyksenesto olisi ohitettavissa :D Täältä lisää vinkkejä:
http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Ca ... mhelp2.htm
Searhin "ajonesto":kin auttaa tarvittaessa.
http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Ca ... mhelp2.htm
Searhin "ajonesto":kin auttaa tarvittaessa.
Täällä meikäläisen pähkäilyjä: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=122903&highlight=
Onko sulla jiisimula 95 uudempi vai vanhempi? Jos 95-uudempi niin silloin boxi ilmeisesti eri..
Kellään hajua että käykö esim tämä: http://cgi.ebay.de/Steuergerat-Diebstah ... 2ead262634
Tuon minun 1h0953233F tilalle? Tuosta linkissä olevasta puuttuu tuo F tuote nron perästä.
Vai olisiko noihin vaihdettavissa nuo releet (4kpl)?
Onko sulla jiisimula 95 uudempi vai vanhempi? Jos 95-uudempi niin silloin boxi ilmeisesti eri..
Kellään hajua että käykö esim tämä: http://cgi.ebay.de/Steuergerat-Diebstah ... 2ead262634
Tuon minun 1h0953233F tilalle? Tuosta linkissä olevasta puuttuu tuo F tuote nron perästä.
Vai olisiko noihin vaihdettavissa nuo releet (4kpl)?
Kaverin mk3 gti:ssä oli alkuperäinen ajonesto joka oli erillinen purkki siellä kojetaulun sisällä lähellä valokatkaisijaa. Tuo purkki teki sellaista, että saattoi kesken ajon yht äkkiä vaan sammuttaa auton vaikka keskelle risteystä... hetken oltuaan lähti käymään ja pystyi taas ajamaan joskus pitkäänkin, joskus pätkän, joskus ei lähtenyt ees kun hetkeksi käymään.
Ratkaisu (kuulin neuvoja maailmalta): kävin kolvin kanssa ko. boxin kaikki nastat läpi ja joihinkin missä oli vähänlaisesti tinaa pistin vähän lisää. Tämän toimenpiteen jälkeen on toiminut jo yli 2v ajan moitteetta.
Ratkaisu (kuulin neuvoja maailmalta): kävin kolvin kanssa ko. boxin kaikki nastat läpi ja joihinkin missä oli vähänlaisesti tinaa pistin vähän lisää. Tämän toimenpiteen jälkeen on toiminut jo yli 2v ajan moitteetta.
^ ? Ensimmäisen postaukseni linkistä pitäisi tiedonhalu olla tyydytettävissä?
Mutta kertaus on opintojen äiti: eli kuljettajan puolella, valokatkaisijan takana, kojataulun sisällä tuo "purkki" eli "Alarm System Control Module". Hyvin suositeltavaa käyttää irti ja auki, sekä käydä tinaukset kolvilla läpi.
Mutta kertaus on opintojen äiti: eli kuljettajan puolella, valokatkaisijan takana, kojataulun sisällä tuo "purkki" eli "Alarm System Control Module". Hyvin suositeltavaa käyttää irti ja auki, sekä käydä tinaukset kolvilla läpi.
Manatun Golffin tempaukset jatkuvat. Ajonestolaitteen boksi avattu ja juotokset katsottu läpi. Hauskinta oli että auto käynnistyi myös ilman, että boksi oli edes kiinni, joten turha osa taitaa olla.. Kuskin puolen oven lukitsemalla hälytin ei mene päälle ollenkaan (ja johdoissa on muutenkin vikaa kun etuikkuna ei toimi). Vänkärin puolelta tuon hälytyksen saa kuitenkin päälle, liekköhän näillä jotain yhteyttä toisiinsa? Kuskin puolen keskuslukitys ei myöskään toimi aina, vaan saattaa painaa oven lukkoon ennen kuin ovea ehtii edes avaamaan.
Seuraavana toimenpiteenä voisi ehkä kutsua manaajan paikalle karkoittamaan pahat henget tästä epäonnenautosta. Vai olisiko parempia ideoita?
Seuraavana toimenpiteenä voisi ehkä kutsua manaajan paikalle karkoittamaan pahat henget tästä epäonnenautosta. Vai olisiko parempia ideoita?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 13 vierailijaa