Pitäisi saada selville montako johtoa kaasarille menee '88 GU -moottorissa, jossa Pierburg 2E2 -kaasari.
Ja vielä niiden johtojen värit.
Kysymys juontaa siitä, että turhat johdot pitäisi ottaa pois kun tilalle tulee ruisku..
Pari johtoa jäi vahingossa merkkaamatta, siitä pulma.
Lisäksi pitäisi vielä tietää mikä on sytytyspuolaan tulevien johtojen funktio (siis mikä mikin on).
Kiitoksia avusta.
Pierburg 2E2 sähköt + kaasarimallin sytytyspuola
Valvoja: ffp jäsenet
Pierburg 2E2
lämpöaikaventtiili (38)... keltainen + ruskea
sunnanvaihtoventtiili (39)... musta/ruskea + musta/valkoinen
rikastinkansi (28)... keltainen/musta
osakaasukanavan lämmitin (37)... keltainen/musta + musta
lämpökytkin (ei kuvassa)... musta (?)
lämpöaikaventtiili (38)... keltainen + ruskea
sunnanvaihtoventtiili (39)... musta/ruskea + musta/valkoinen
rikastinkansi (28)... keltainen/musta
osakaasukanavan lämmitin (37)... keltainen/musta + musta
lämpökytkin (ei kuvassa)... musta (?)
Viimeksi muokannut jii_bee, 18.6.2010 23:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Laitoin aiempaan postaukseen johtojen värit. Samalla hoksasin että osa 37 oli unohtunut kokonaan.
Lämpökytkimen piuhan väri on heitetty muistista, kun en jaksanut irrottaa ilmanputsaria ja tarkistaa asiaa.
Paksumpi punavalkoinen menee "siilille" kuten johan mainitsikin. Kaasari maadoittuu venttiilikoppaan ruskealla johdolla (36).
Lämpökytkimen piuhan väri on heitetty muistista, kun en jaksanut irrottaa ilmanputsaria ja tarkistaa asiaa.
Paksumpi punavalkoinen menee "siilille" kuten johan mainitsikin. Kaasari maadoittuu venttiilikoppaan ruskealla johdolla (36).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa