Hiukan aikaa pyörinyt mielessä T4 vaihto vähän ajettuunT5:seen, mutta olisi muutama asia mitkä askarruttaa.
Esim.- mitä vuosimalleja kannataa ehkä välttää.
- onko koneissa kestävyys eroja, en kuitenkaan tarvi kovinkaan tehoja.
- ja onko ajettavuudessa tai missään muissakaan ominaisuuksissa "riittäviä" eroja vaihdon suorittamiseen?
Tässä siis pyydetään kokemuksen tuomia mielipiteitä tuomaan esille, kiitos!
T4 vm.-02 päivitys T5 !?
Valvoja: ffp jäsenet
Ajoa kertyy vuositasolla n.15 - 20 tuhatta km. ja varmaan yli puolet siitä sorateillä luontokuvauksen vuoksi.
Kaikilla "raapiva" kiinnostaa myös mutta saattaa mennä budjetin yli vähän ajettuna.
Täällä lapissa on "vain" kaksi pakettiautoa eli transporter ja hiace.
Hiacekin voisi tulla 4wd:nä kysymykseen vaikkakin dieselin kulutus kyllä hirvittääkin, ja hiacessa mietityttää myös selän kunto(istuin) 300km. ajon jälkeen.
Kaikilla "raapiva" kiinnostaa myös mutta saattaa mennä budjetin yli vähän ajettuna.
Täällä lapissa on "vain" kaksi pakettiautoa eli transporter ja hiace.
Hiacekin voisi tulla 4wd:nä kysymykseen vaikkakin dieselin kulutus kyllä hirvittääkin, ja hiacessa mietityttää myös selän kunto(istuin) 300km. ajon jälkeen.
Ja ihan offtopicina ja puhtaasti omana mielipiteenäni lisäisin että Hiace on aivan saamarin ruma, varsinkin se uusin malli jonka keula on aivan kamala ajovalo-faceliftin jäljiltä. Tojo on puhtaasti työkalu, T5 on huomattavasti sivistyneemmän oloinen.
T5:ssa kuuluu olevan jonkin verran sähkövikoja, eli ehkäpä ihan alkupään mallit kannattaa jättää väliin.
T5:ssa kuuluu olevan jonkin verran sähkövikoja, eli ehkäpä ihan alkupään mallit kannattaa jättää väliin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 24 vierailijaa