Eli tuli vaihdettuu Caddyyn turbo tekniikka ja nyt uuden 1.6 td koneen pakosarja tulee vaihdevivuston eteen kun yrittää työntää 2- tai 4-vaihdetta päälle??? ONko mitään ideoita heittää miten ratkaista tuo ongelma? Tekniikka on Jetasta kotoisin aivan kuten viisilovinen laatikkokin...siis myyjän mukaan.
Kiitos!
Caddyn vaihteisto ongelma? kone irtisanoutui tehtävästään!
Valvoja: ffp jäsenet
Caddyn vaihteisto ongelma? kone irtisanoutui tehtävästään!
Viimeksi muokannut Arkkari, 13.6.2010 21:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Itsekin mietin tuota vivun lyhentämistä tai sitten jos sitä uskaltaisi vääntään sentin alaspäin niin ongelma korjaantuisi. Lyhensitkö siis tuota vipua mikä liikuttaa vaihtajatappia? hitsasit lattaraudan pätkän tuon vipun kylkeen vai?
Turbo on aikalailla pakosarjan keskellä.
Tänään sitten vaihdekeppi solahti irti juurestaan ja näyttäis olevan siellä jonkilainen muovinen murikka mikä pitää vaihdekepin kiinni ja aloillaan. Saakohan noita ´murikoita´ ihan varaosa kaupan tiskiltä vai pitääkö mennä marmoritiskille tinkaamaan???
toivotaan että tuon jälkeen pääsis jo nauttimaan autoilusta =)
Turbo on aikalailla pakosarjan keskellä.
Tänään sitten vaihdekeppi solahti irti juurestaan ja näyttäis olevan siellä jonkilainen muovinen murikka mikä pitää vaihdekepin kiinni ja aloillaan. Saakohan noita ´murikoita´ ihan varaosa kaupan tiskiltä vai pitääkö mennä marmoritiskille tinkaamaan???
toivotaan että tuon jälkeen pääsis jo nauttimaan autoilusta =)
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Nyt olis tarvetta pikaisesti jos joltain löytyy niin vaihdekepin ´mokkulalle´ eli istukka mikä pitää kepin paikallaan. Solahti eilen rikki omasta ja nyt vaihdekeppi irti autosta. Mielellään jos joltain edullisesti löytyy niin haetaan pois. Riihimäki-Hyvinkää-Pääkaupunkiseutu akselilla.
Eli tuo osa on muovinen valkoinen vaihdekepin istukka. Kiitos.
Eli tuo osa on muovinen valkoinen vaihdekepin istukka. Kiitos.
Mulla on käyttämätön tuollainen mokkula. Sijaitsee keravalla. Ostin joskus ebaysta vivuston huoltosarjan. Käytin itse pelkät tangot ja pari holkkia.
Itse kun laitoin caddyyn TD tekniikan niin se vipu otti pakoputken C-klipsuun. Tuohon piti tehdä pieni patentti että mahtui liikkumaan. Ilmeisesti tuo vivusto on hiukan erilainen siltä osin tjs.
Edit: Tässä vielä kuva tuosta osasta. http://www.aijaa.com/v.php?i=6280054.jpg
Jos näyttää oikealta, niin pistä vaikka yksityisviestiä.
Itse kun laitoin caddyyn TD tekniikan niin se vipu otti pakoputken C-klipsuun. Tuohon piti tehdä pieni patentti että mahtui liikkumaan. Ilmeisesti tuo vivusto on hiukan erilainen siltä osin tjs.
Edit: Tässä vielä kuva tuosta osasta. http://www.aijaa.com/v.php?i=6280054.jpg
Jos näyttää oikealta, niin pistä vaikka yksityisviestiä.
Ei sitten ollut kovin kestävä kokoonpano. Viime viikolla kone alkoi nykimään, anto kunnon savut pihalle ja sammui...sen koneen tarina oli toistaiseksi siinä. Konetta ei vielä avattu ku viikonloppu meni nollatessa tuota tilannetta, mut ehkä avataan ehkä ei. Oma mielenkiinto kyseistä laitetta kohtaan koki kolauksen. Joko edukkaasti myyntiin jollekin hyvä aihio jos jollain mielenkiintoa löytyy tai sitten kerätään itselle inspiraatiota.
Tämmöstä tänäänkin,leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Tämmöstä tänäänkin,leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa