Tämmöinen tuli tuossa mieleen että passanneeko tuommoseen polon 1.6i(aee) koneeseen jostain perus golf2&3 1.8 koneesta nokka-akseli tuohon mun polo kanteen?
Polossahan on läpihengittävä kansi kun taas nuissa golfin 1.8koneissa ei..?
Kuuluin vain huhua että vois passata mut kaipaisin varmaa tietoa jos joku olis sekotellu nuita nokkia?
Nokka-akselien sekoitusta..1.6(aee) koneeseen 1.8nokka?
Valvoja: ffp jäsenet
Koneistamo meinas että voip käydäkki...
Mut ihan sama katu-sport noka hionta maksaa n.100€ että enpä jaksa miettiä enempää,oli vain tarkoitus että jos olisi hommannu golf gti-nokan missä siis 9-10mm. enempi nostoa!? :P
R-koneistus Keravalla
http://www.ihalines.fi/r/
Ja tekee mm. yhteistyötä kansiset oy:n kanssa..
Teko aikakaan ei kuullostanu pahalta 3-5pv.
Taitaa tässä kohta lähtee kansi irrotukseen ja kumpiki(nokka+kansi) reissun päälle budjetti 500€ joka kuullosti hyvältä ja tehoa ihan kohtuudella lisää sekä päästöt pysyy kurissa!
NAM. sanon minä..
Mut ihan sama katu-sport noka hionta maksaa n.100€ että enpä jaksa miettiä enempää,oli vain tarkoitus että jos olisi hommannu golf gti-nokan missä siis 9-10mm. enempi nostoa!? :P
R-koneistus Keravalla
http://www.ihalines.fi/r/
Ja tekee mm. yhteistyötä kansiset oy:n kanssa..
Teko aikakaan ei kuullostanu pahalta 3-5pv.
Taitaa tässä kohta lähtee kansi irrotukseen ja kumpiki(nokka+kansi) reissun päälle budjetti 500€ joka kuullosti hyvältä ja tehoa ihan kohtuudella lisää sekä päästöt pysyy kurissa!
NAM. sanon minä..
Hämmennystä ilman vankkaa VAG-tietämystä aiheuttaa se että vieläkin on isolla osalla luulo että 1,6 ja 1,8 koneet ovat aina samoja iskunpituuseroa lukuunottamatta. Valitettavasti asia ei ole ollut näin enään kakkiksen aikakauden jälkeen. 1,6litraisia koneita on EA111 ja EA827 moottoriperheeseen perustuvia, täysin eri moottorit kyseessä.
Ennemmin "1.3litraisesta" olisi enemmän toivoa löytää sopiva nokka-akseleita.
Ennemmin "1.3litraisesta" olisi enemmän toivoa löytää sopiva nokka-akseleita.
Mk3-4 Golffit, Polot, yms... Ihan yleinen motti, 1.4 ja 1.6litraiset on tuota pääosin kakkiksen aikakauden jälkeen. Paitsi esim uudemmanPassatin 1.6litrainen (aika harvinaisuus kyllä taitaa Suomessa olla) on sitten taas "isolohko". Helpoin tunniste tosiaan jakajallisissa koneissa on tuo jakajan paikka.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa