eli ns ehjänä ajettu talliin ja nyt ei puhu mitään,pyörii ku hullu
nokka-akselin asentotunnistin varmaakin sökö?
mutta kumpi,eikös tossa oo kaks tunnistinta
2.8 amx ei käynnisty
Valvoja: ffp jäsenet
Varmaankin perinteinen V6 koneiden liimaventttiili-ongelma, eli karstaa venttiileiden välissä. Venat jää auki, ei puristuksia, ei syty.
Ko koneisiin on tarjolla toisenlaista tulppaa jolla saattaa ehkästä ongelmaa. Enivei ei kannata ajella nopeita pyrähdyksiä.
Polttoainepumput myös hajoo usein tuolla tavalla.
Ko koneisiin on tarjolla toisenlaista tulppaa jolla saattaa ehkästä ongelmaa. Enivei ei kannata ajella nopeita pyrähdyksiä.
Polttoainepumput myös hajoo usein tuolla tavalla.
tilanne ohi,taas käy ja kukkuu,syytä en tiedä,akku kyllä aika heikko,olinko sitten sahannut koneen täyteen bensaa,nyt kun lisävirralla aikani sahasin niin starttas,ja bensaa tuli putkesta pirusti,jopa normaalia enemmän;)
eipä tuo mikään eko biili oo,ja hyvä niin,sitä saa ja pitääkin palaa,bensaa siis=)
eipä tuo mikään eko biili oo,ja hyvä niin,sitä saa ja pitääkin palaa,bensaa siis=)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa