Nokka-akselien sekoitusta..1.6(aee) koneeseen 1.8nokka?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

pena78
-
Viestit: 80
Liittynyt: 31.5.2004 21:57

Nokka-akselien sekoitusta..1.6(aee) koneeseen 1.8nokka?

ViestiKirjoittaja pena78 » 21.5.2010 12:51

Tämmöinen tuli tuossa mieleen että passanneeko tuommoseen polon 1.6i(aee) koneeseen jostain perus golf2&3 1.8 koneesta nokka-akseli tuohon mun polo kanteen?

Polossahan on läpihengittävä kansi kun taas nuissa golfin 1.8koneissa ei..?

Kuuluin vain huhua että vois passata mut kaipaisin varmaa tietoa jos joku olis sekotellu nuita nokkia?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 21.5.2010 13:18

Ei onnistu, ihan erityyppinen kone...

pena78
-
Viestit: 80
Liittynyt: 31.5.2004 21:57

ViestiKirjoittaja pena78 » 21.5.2010 13:41

Koneistamo meinas että voip käydäkki...

Mut ihan sama katu-sport noka hionta maksaa n.100€ että enpä jaksa miettiä enempää,oli vain tarkoitus että jos olisi hommannu golf gti-nokan missä siis 9-10mm. enempi nostoa!? :P

R-koneistus Keravalla
http://www.ihalines.fi/r/

Ja tekee mm. yhteistyötä kansiset oy:n kanssa..

Teko aikakaan ei kuullostanu pahalta 3-5pv.

Taitaa tässä kohta lähtee kansi irrotukseen ja kumpiki(nokka+kansi) reissun päälle budjetti 500€ joka kuullosti hyvältä ja tehoa ihan kohtuudella lisää sekä päästöt pysyy kurissa!
NAM. sanon minä..

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 21.5.2010 14:09

Hämmennystä ilman vankkaa VAG-tietämystä aiheuttaa se että vieläkin on isolla osalla luulo että 1,6 ja 1,8 koneet ovat aina samoja iskunpituuseroa lukuunottamatta. Valitettavasti asia ei ole ollut näin enään kakkiksen aikakauden jälkeen. 1,6litraisia koneita on EA111 ja EA827 moottoriperheeseen perustuvia, täysin eri moottorit kyseessä.

Ennemmin "1.3litraisesta" olisi enemmän toivoa löytää sopiva nokka-akseleita.

tikkku
-
Viestit: 179
Liittynyt: 9.9.2005 23:53

ViestiKirjoittaja tikkku » 25.5.2010 17:42

onkos kellään nyt sit tietoa mistä löytäis tätä volkkarin 1.3l sukulaista litratilavuudeltaan 1.6.. skoodissa kai ollu? eli v-jakaja kannenpäässä jne..

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 25.5.2010 20:50

Mk3-4 Golffit, Polot, yms... Ihan yleinen motti, 1.4 ja 1.6litraiset on tuota pääosin kakkiksen aikakauden jälkeen. Paitsi esim uudemmanPassatin 1.6litrainen (aika harvinaisuus kyllä taitaa Suomessa olla) on sitten taas "isolohko". Helpoin tunniste tosiaan jakajallisissa koneissa on tuo jakajan paikka.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa