1.6 kaasari kansi vs. 1.3 kasari kansi vw

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Taneli_A
-
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2009 19:11

1.6 kaasari kansi vs. 1.3 kasari kansi vw

ViestiKirjoittaja Taneli_A » 19.5.2010 11:45

Elikkä kansipahvi meni nyt sitten varmasti. Kantta ei ole vielä purettu mutta ystävälläni seisoo tallinkulmassa 1.3 kone ylimääräisenä. Mitä eroa kansilla on? Hyötysuhde nyt ei tietenkään ensimmäisenä ole paras mutta onko kyseinen muutos edes mahdollinen.? Saa myös tarjota jos jollain löytyy priima 1.6 kansi nurkista!

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 19.5.2010 12:15

Täysin erityyppiset moottorit kyseessä eli ei mahdollista. 1,6 ja 1,8 koneiden kansissa taas ei muuta eroa juuri ole kuin nokka-akselit mutta ristiin menevät silti täysin.

Taneli_A
-
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2009 19:11

ViestiKirjoittaja Taneli_A » 19.5.2010 13:04

No voi. Katotaa ny mitä se on syönyt.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 19.5.2010 17:36

Plaanaus ja pahvin + pulttien vaihto riittänee, ellei ole lämmöt tappiin nousseet tai muuta hauskaa..

Taneli_A
-
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2009 19:11

ViestiKirjoittaja Taneli_A » 19.5.2010 21:39

Juu ei pompannut omassa ajossani. Eli kuumana kävi, niin helvetisti mutta ei kertaakaan kunnolla keittänyt. Kun ei tuo mittarin anturi toiminut auton hankkiessanikaan niin epäilen että olis ennenki vähä käyny kuumana. No pahvi sinne ny on ainakin tulossa, samalla sen näkee kunnon muutenkin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa