Alakerta kasattuna (AAC 1968cc)
S2- Männät (puristussuhde 8,5)
Uudet laakerit, männänrenkaat ym.
Kansi KR venttiilit ja istukat koneistettu
Ahdin uusi Holset Teetetty FIN-turbolla (vääntää alhaalta 300+hv)
Laipat ja käyrät pakosarjaa varten
S2 Imusarja (kesken eräinen)
Tämmöinen paketti tuli hankittua. Onko joku rakentanut vastaavanlaisen moottorin ja vois antaa hyviä käytännön vinkkejä. Moottori on tarkoitus laittaa, ainakin näillä näkymin kuplan perään. Kilpiin ei saa mutta ei ole aikomuskaan vaan koittaa riittävyyttä harrastus mielessä kiihdytyspuolella. Onko kyseinen 16v kansi minkälaiseksi osoittautunut ja mihinkä asti se riittää, entä vakio nokat turbon kans.
Kiitos etukäteen.
Turbotus
Valvoja: ffp jäsenet
Kuplan perään paneminen kuulostaa vähän hassulta, mut lienee sitä harrastamista:)
Mikä laatikko?
16v kansi on oikeastaan ihan kohtalainen ja vakio nokillakin mennään jo Pitkälle ahdettuna, säädettävät pyörät ja kanaviin pieni siistiminen.
Älä kairaa pakoreikää isoksi, anna mieluummin kokonaan olla.
isku?
Mitkä veivit?
Kerro ahtimesta enemmän.
Ruisku?
Mikä laatikko?
16v kansi on oikeastaan ihan kohtalainen ja vakio nokillakin mennään jo Pitkälle ahdettuna, säädettävät pyörät ja kanaviin pieni siistiminen.
Älä kairaa pakoreikää isoksi, anna mieluummin kokonaan olla.
isku?
Mitkä veivit?
Kerro ahtimesta enemmän.
Ruisku?
veivit
Veiveistä en tiedä selvitän minkä ne on. Kuplan perään siitä syystä että saa sen hyppäämään viivasta, jäi reissu Motoparkkiin käymättä että olis nähny minlälaista kalustoa siellä saa olla ja mitä vaatimuksia Street luokassa on korin suhteen. Kävi vähän sillälailla että ensin tuli moottori sitten täytyy keksiä laji mitä sillä vois ajaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa