Vahvistimen maadoitus (golf IV kontti)/virtapiuhan veto
Valvoja: ffp jäsenet
Vahvistimen maadoitus (golf IV kontti)/virtapiuhan veto
Nyt on ensimmäinen autovahvistin hommattu ja pitäisi se sitten asentaa konttiin. Mihin kannattaa 4 koppasen golfin kontissa vetää maadoitusjohto? Kontin pohja on vuorattu dynamatilla.
Viimeksi muokannut polarice, 14.5.2010 0:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos vastauksista!
Vahvistimen asennus tökkäsi sitten virtapiuhan vetämiseen akulle. Itsellä ei ole uskallusta alkaa poraileen reikää konetilaan. Vai onko se kovinkin helppoa? Tuossa on vänkärin puolella jo sisälämppärin läpivienti mutta sitä ei pyyty hyödyntämään kun on reikä niin pieni. Onko kenties jossain paikkaa mistä vois virtapiuhan vetää ilman reikiän poraamisia akulle?
Vahvistimen asennus tökkäsi sitten virtapiuhan vetämiseen akulle. Itsellä ei ole uskallusta alkaa poraileen reikää konetilaan. Vai onko se kovinkin helppoa? Tuossa on vänkärin puolella jo sisälämppärin läpivienti mutta sitä ei pyyty hyödyntämään kun on reikä niin pieni. Onko kenties jossain paikkaa mistä vois virtapiuhan vetää ilman reikiän poraamisia akulle?
Kuljettajan puolella varmaan jossain olisi joku läpivienti paikka, ja pakkohan siellä on olla, mutta en pääse sinne käsiksi. Vai onko siellä joku "helpossa" paikassa oleva reikä.
Poraamalla siis uskaltaa, esimerkiksi sen sisälämppärin vierestä vetää? Siellä konehuoneen puolella ei siis sen eristeen sisällä kulje mitään johtoja?
Poraamalla siis uskaltaa, esimerkiksi sen sisälämppärin vierestä vetää? Siellä konehuoneen puolella ei siis sen eristeen sisällä kulje mitään johtoja?
-
- -
Raitisilmasuodattimen vierestä löytyy myös valmis reikä. Hanskalokeron kun ottaa irti ja tiirailee niin pitäis näkyä musta muovitulppa. Onhan tuo vähä ahdas paikka isommalle kaapelille kun se reikä on sen verran lähellä sitä suodattimen koteloa.
Pitäs vissiin löytyä enemmänkin niitä reikiä jos ei ole esim. ilmastointia?
Pitäs vissiin löytyä enemmänkin niitä reikiä jos ei ole esim. ilmastointia?
No nyt on johto vedetty! :)
Varmaan kaikkien ohjeitten vastaisesti, tosin tuo mun tyyli sopii jamin neuvoihin. Eli siis vedin johdon siitä reijästä mihin sivuvilkun johto tulee. Siitä sitten lokarin sisältä siihen oven saranoitten luokse ja siinä oli semmonen pyöreä kumilätkä johon reikä ja sitä kautta johto sisälle. Vähän näkyy johto kun oven avaa mutta eipä tuo minua haittaa. En mikään ammattilainen olekaan ja kyllä se varamsti tuossa asiansa hoitaa.
kiitos kaikille ohjeista!
Varmaan kaikkien ohjeitten vastaisesti, tosin tuo mun tyyli sopii jamin neuvoihin. Eli siis vedin johdon siitä reijästä mihin sivuvilkun johto tulee. Siitä sitten lokarin sisältä siihen oven saranoitten luokse ja siinä oli semmonen pyöreä kumilätkä johon reikä ja sitä kautta johto sisälle. Vähän näkyy johto kun oven avaa mutta eipä tuo minua haittaa. En mikään ammattilainen olekaan ja kyllä se varamsti tuossa asiansa hoitaa.
kiitos kaikille ohjeista!
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”