Octavia vrs

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 11.4.2010 20:59

Kiitos fribbe.

Tuosta mulla ei ollukkaan mitään tietoa.Laitoin niille postia että onko tuolla osalla myös skodaan suora sopivuus vakion paikalle.
Todellakin..OEM look on ainoa vaihtoehto.

fribbe
-
Viestit: 81
Liittynyt: 2.10.2007 18:55

ViestiKirjoittaja fribbe » 11.4.2010 23:50

http://www.leon2passion.com/tutorials-l ... -t2810.htm

Tuossapa kaikki mitä tarvitset ;) Voisin kuvitella että Leon Cupra'ssa ja Skoda RS'ssä olisi samat coolerit, joten tuo upgrade onnistuu varmasti.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 12.4.2010 8:01

Kiitos taas.Nätisti ainakin cupraan näytti istuvan :o
Touko-kesäkuussa on jompikumpi jäähy..:)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 12.4.2010 11:09

Harri tarjosi S3 8P:n jäähyä tuohon mun kulkuneuvoon. Hinta olisi aikas järkevä..täytyisi vaan varmistua sopivuudesta.Any1?

E:Vai onko tuo awe tuningin S3 FMIC täysin sama tuote?

fribbe
-
Viestit: 81
Liittynyt: 2.10.2007 18:55

ViestiKirjoittaja fribbe » 12.4.2010 16:33

http://www.jkm.org.uk/performance/tfsii ... rs.htm#OEM

Olkaapa hyvä. Lue huelella sivu :P

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 12.4.2010 17:30

Thx

Tämä riittänee;)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 13.4.2010 18:36

Tänään tilattu tuo S3:n jäähy tykö tarpeineen.
JKM performancelta vastasivat että sen jäähyn kapasiteetti riittää pitkälti yli 300hp.Ovat mittailleet sen toimivuutta K04 kitillä olevissa autoissa sekä dynossa että tiellä.

Alunperin omaan pirssiin piti olla uuden softan teko+dyno 24.4. mutta nyt laitellaan tuo jäähy ensin ja sitten säätö+dyno.

Josko sitä vuoden päästä olisi tuo k04 modi itselläkin:)

jaripetteri
-
Viestit: 1044
Liittynyt: 23.7.2003 18:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja jaripetteri » 13.4.2010 18:51

Mitäs tuolle tulee toimituskuluja saarivaltiosta?

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 13.4.2010 20:57

JOS olisin sen tilannut sieltä jkm:ltä niin rahti suomeen vakuutettuna olisi ollut about 60£.
Jälleen..slamit..ja sieltä Harri veti pidemmän korren.Hinta alitti tuon saarivaltion hinnan:)

ahto
-
Viestit: 123
Liittynyt: 12.9.2006 22:12

ViestiKirjoittaja ahto » 14.4.2010 14:30

Laita samantien joku muu kuin k04, nälkä kasvaa kuitenkin syödessä.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 14.4.2010 15:48

:D

Tuolla k04 setillä saa pihalle reilun 300hp joten eiköhän se "vaimon" työväli autoon riitä:P

Dede
-
Viestit: 18
Liittynyt: 28.10.2006 17:49

ViestiKirjoittaja Dede » 15.4.2010 18:07

Hienoa, on kylla makea peli!

Odottelen myos juurikin S3 valijaahyn saapumista. Jotkut on onnistuneesti raiskannu noi vakio putket puukolla, eli leikannu apparin puolelta sen metalli rinkulan veke ja pistaa putki clampeilla sitten takas. Tietty uusilla putkilla voi sitten saastaa noi orkkikset, jos tulee tarvetta.

Mites onko ajatuksissa tata putkea vaihtaa, oon tassa ite jahkaillu:

Kuva

Onko toi samanlainen kaponen Skodassa kuin volskussa?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 15.4.2010 18:24

enemmän porukka on puhunu että riittäis tuo k04 tuohon 250hp tehoille ja silloinki tiukilla. toki riippuen tietenkin mikä k04 kyseessä..

sitä paitsi tuo k04 on tyyriin hintanen verrattuna muun valmistajan ahtimiin millä saa enemmän tehoa

jaripetteri
-
Viestit: 1044
Liittynyt: 23.7.2003 18:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja jaripetteri » 15.4.2010 18:42

enemmän porukka on puhunu että riittäis tuo k04 tuohon 250hp tehoille ja silloinki tiukilla. toki riippuen tietenkin mikä k04 kyseessä..

sitä paitsi tuo k04 on tyyriin hintanen verrattuna muun valmistajan ahtimiin millä saa enemmän tehoa


Niin 1.8T:ssä, RäSän vakio K03 riittää jo tonne 250hv:hen... K04:nen on musta fiksu vaihtoehto. Auto säilyy ajettavampana kun esim diskopotulla ja ainakin omaan perhefarkuun tollanen 300hv olis ihan riittävästi eikä tarvii tehdä alakerralle mitään. Sitä varmaan siltikään rouvalle uskaltas antaa... ;)

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 15.4.2010 19:10

aha. kiitos sivistyksestä

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 15.4.2010 20:01

Dede..toi tulenee sitten ahtimen vaihdon yhteydessä harkintaan..ellei sisälly sarjaan.

Jarskii:Niin kuten jaripetteri kertoi..mutta.

Mulla on jo vakiolla penkitetty 254..Ja ensikuussa pitäs vielä 10-15 saada lisää..vakiolla voi päästä yli 270hp jos kaikki osa-alueet natsaa.
Motorbitissä on useasta 2.0tfsi koneesta k03 ahtimella ja putkisto+jäähy yms pikku muutoksilla penkitetty 268hp.

nikob
-
Viestit: 112
Liittynyt: 11.10.2008 15:21

ViestiKirjoittaja nikob » 15.4.2010 20:57

Kyllähän tuo kone pysyisi hyvin arki käytettävänä jollain Garretillakin tai vastaaval. Onhan tuo tyyris siihen nähden K04
Mutta eri asia taas on että mitä katsastus mies tykkäisi, mitä ocun kone kestää, ettei tarvisi avaan lähteen. Elikä tuo K04 on siinä mielessä hyvinkin varma valinta :)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 23.4.2010 16:04

Viikonlopun to do lista:

Kuva

Jokaisen vaiheen välissä tietty määrä kepua.

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 23.4.2010 16:35

Kerroppas sit kokemuksia tosta shampoosta ja mitäs toi spray purkissa oleva aine on? :) Ja seuraavaks turboa vaan vaihtamaan. ;)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 23.4.2010 19:19

No toi mequn shampoo toimii kuin junan vessa..yleensäkkin olen noihin mequihin ollu tyytyväinen. Nyt kokeena noita dodo juiceja.

Toi spray on liukastetta tuolle clay barille joka on sitä putelia vasten..Eli se on Dodo Juice: Born slippery.

Ahdin setti tulee ensi keväänä vasta..Nyt odettelen sitä S3 cooleria saapuvaksi..sitten uusi softa.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 26.4.2010 10:01

Nyt kun vielä kehtaisi ajaa =D

Kuva

Kuva

nikob
-
Viestit: 112
Liittynyt: 11.10.2008 15:21

ViestiKirjoittaja nikob » 26.4.2010 18:39

Siistiä jälkeä. Saakeli kun on hieno tää räsän sininen väri :)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 30.4.2010 16:06

No nyt..

Tänään on slamitilta lähtenyt cooleri tulemaan tänne päin..putkien ja letkujen tulossa hieman kesti.
Harrin kanssa jäi kana kynimättä,mutta enkehän minä jotain keksi.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 30.4.2010 17:50

Hitto sun kanssa. ;)

Nyt vaan heti Wapun jälkeen kohmeessa cooleri paikalleen !
Niin, putkien tulossa meille meni peräti 2viikkoa + 3vrk. ;)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 30.4.2010 19:00

Just tässä meinasin kalsari luonteiset kohmelot vetää.

Sovitaan niin että muille ei saa antaa alennusta vaan muidenkin alennukset sisälletytään minun seuraavaan tilaukseen:P

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 30.4.2010 19:24

Sovitaan niin että muille ei saa antaa alennusta vaan muidenkin alennukset sisälletytään minun seuraavaan tilaukseen


Kuulostaa reilulta =)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 30.4.2010 19:44

Elämä on.

:P

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 3.5.2010 18:27

Tulihan ne.

Kuva
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... ooleri.jpg

Vaikuttaa kyllä 100x paremmalta kuin tuo vakio jäähy.
Ens maanantaina pitäis olla paikallaan.

E:Prkle..ei edes tarroja...hyi Harri hyi:D..Noo..tulen kerjuu reissulle kuukauden päästä kun käyn motorbitissä samalla.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 10.5.2010 18:13

No nyt on cooleri paikallaan.

Kuva
Asennuksen suoritti jp-autotuning.

Samalla vaihdettiin vanhan mallin bypass:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... bypass.jpg

Uuden malliseen, samaan joka löytyy S3:sta:
[http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/uusibypass.jpg

Samalla suunniteltiin uusille lisämittareille paikkaa ja se löytyi:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... ttarit.jpg

Tuohon tulenee kolme mittaria.Toteus ehkä siten että suljettuna näyttää ihan oem säilytys boxilta mutta kun sen avaa sieltä kääntyy esiin 3 mittaria:)
Tuo tulee eteen seuraavana ja ajankohta noin kuukauden päästä.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 11.5.2010 21:56

Kyselty marmorilta tuota kojelaudan boxikokonaisuutta. Marmorilla hinta reilu 80euroo..ei paha. Kysely vetämässä myös slamitissa.

Mitäs olette mieltä noista mittareiden laitosta tohon? Tulisiko parempi kiinteenä vaiko siten että se aukeaa jolloin mittarit näkyvät?

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 12.5.2010 0:04

Miten meinasit toteuttaa ton jälkimmäisen vaihtoehdon, että ois vielä fiksun näköinen ja oikeasti toimii...? Mitä mittareita laitat?

justus
ffp jäsen
Viestit: 2532
Liittynyt: 18.7.2003 15:40

ViestiKirjoittaja justus » 12.5.2010 8:08

Poliisin tekniikkakeskus voinee auttaa :D Näin nimittäin yhdessä LP:n laitteessa eräänkinlaisen toteutuksen kyseiseen lokeroon, joistain mittareista, eihän ne tietysti pyöreitä 52mm boostimittareita olleet, mutta kuitenkin

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 12.5.2010 8:09

Siitä toteutuksesta vastaa jp-autotuning.Luotan täysin heidän käden jälkeensä joten mikään purkkaviritys siitä ei tule.Jahka saan tilattua tuon kojelaudan rasian niin se lähtee suoraan jp:lle mittareiden kera.Lopuksi auto menee vain siksi aikaa että mittari kotelo laitetaan paikalleen ja että vedetään letkut ja sähköt.

Ei tuo putkonen ollut moksiskaan tuosta mittari hommasta.Itse ehdotti tuota aukeavaa. Mitä olen siellä nähnyt heidän tekemiään autoja niin ne kaikki on olleet todella hienoja. oli se sitten aukeava tai kiinteä, niin jp:llä varmasti loihtiivat siitä sellaisen kuin se olisi ollut siinä jo tehtaalla tullessa.Vakionahan tuo luukku aukeaa melkein pystysuoraan asentoon ja sillai sitä ei tehdä..vaan luukun liike rajoitetaan noin 50mm:n.

Mittareista tulee jo oleva ahto/alipaine mittari,pakokaasunlämpö tai laajakaistalambda. Kolmas mittari on mietinnässä mutta se voisi ehkä olla öljynpaine..jos nyt kolmatta tarvitsee/tulee laitettua.Mittarit tulevat olemaan autometerin mittareita..Mittareiden lampuiksi vaihdetaan mahdollisimman vihreät polttimot että mätsää auton muuhun mittarivalaistukseen.

A-pilari toteutus olisi muuten kiva mutta sellanen on kaikilla ja se on imo aika off season:)

E:Hehehe justus..täytyy käydä "kyselemässä":P

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 12.5.2010 11:18

Jep, jos Putkosella on valmiina joku toteutusmalli mietittynä, sit ei ongelmaa. Mäkin luottasin toteutukseen. PS. itsekin menen Putkosen pajalle parin päivän päästä. ;)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 12.5.2010 12:26

Aijaa peke..missäs vaikutat?Et kovin kaukana jos siilille ajat?
Korjataan eli ei siis öljynpainemittaria tule..vaan bensanpaine.
Soittelin us-partsille niin nuo mittarithan maksaa rumasti sanottuna ihan vitusti:D
pakokaasunlämpö oli tiedossa,230€,mutta bensanpaine 247€ o_O
Olen myös miettinyt stackin laajakaistalambdaa..mutta us-parts sanoi että sitä ei saa ihan hetkeen..toimitusaika arvaamaton.

Mitä mieltä jos laittaa ahto/alipaineen,bensanpaineen ja perus seosmittarin??

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 12.5.2010 12:40

Sähköset Autometerin mittarit on tyyriitä. Mekaaniset paljon halvempia. Tosin mekaanista bensanpainetta en suosittele laittamaan sisätilohin :)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 12.5.2010 12:45

Jeps. Mittareiden osalta homma vielä auki. Varmaa vain ali/ahtopainemittari:)
Selvitellään.

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 12.5.2010 16:50

Pääkaupunkiseudulla, mutta käyntiä on aika usein tuolla pohjoisempanakin. Ja jotenkin tuntuu, et tuolla tehdään huolellisemmin asiat kuin tällä etelässä...kiire tai joku mikä täällä vaikuttaa.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 5.6.2010 14:47

Tuli käytyä penkissä motorbitissä. paljoa ei ollut tehtävissä kuten jo mennessä tiesin. Idea oli ettäl katsotaan kaiken olevan ok ja säädetään mitä on säädettävissä.
Viime vuonna käydessä oli viileämpää ja siihen verraten uusi cooleri jäähdyttää noin 40% vakiota paremmin..verrattiin aiempiin logeihin.

Säädettiin hieman sytkiä ja hukkaportin asetuksia. Tulos oli 269hp/450nm @ 1.34bar. Enempään ei kuulemma vakio ahdin pysty. softan hinta oli vain viides osa viime vuoteen verraten,koska töitäkään ei paljoa tarvinnu tehdä. Tyytyväinen olen.

Seuraava hankinta onkin ullatuus;)

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 6.6.2010 11:46

Mukavat tehot tai varsinkin väännöt.

nikob
-
Viestit: 112
Liittynyt: 11.10.2008 15:21

ViestiKirjoittaja nikob » 6.6.2010 13:40

Aika kivat kyllä nuo väännöt. Mitähän tuon räsän kytkin mahtaa kestää?

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 6.6.2010 14:34

Katsotaan kytkimen kestoa. Mutta motorbitissä ovat tehneet pari gti golffia vastaavilla arvoilla eikä kytkin ole vuoteen poikinut. Jos poikii niin uutta sitten.
vajaat 430nm oli mulla vuoden eikä ollu ongelmia..

Matalilla kierroksilla auto on nyt tuusulan keikan jälkeen paljon herkempi ja kivempi ajaa..tuntuu että heti tapahtuu kun käskee.

Video viimestä vedosta(pahoittelen kuvakulmaa:) ):
Kuva

raiq123
-
Viestit: 36
Liittynyt: 21.5.2010 12:03

ViestiKirjoittaja raiq123 » 19.6.2010 21:27

Eipä se tollasissa pikkusatuloissa ole huolenaihe et mahtuuko. Ja kivan näkönen peli, mut ei mielestäni ole järkeä uuteen skodaan laittaa jotain ahtopainemittaria "rumentamaan" kokonaisuutta, ku eihän toi auto ole kuitenkaa mikää -89 sierra holsetin megamaelturbolla.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 20.6.2010 8:38

Kaikkeen on syynsä..Ja ahtopaineiden seurannan koen ihan terveenä.
E:Ja älä nyt tänne tule vänkäämään bremboistas:P

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 2.7.2010 20:54

Alusta vaihtui säädettävään FK:n königsporttiin:

Kuva

http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_5422.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_5438.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... G_5452.jpg

Korkeutta säädellään vielä lähiaikoina..alaspäin.
Viimeksi muokannut RäSänen, 3.7.2010 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hape
-
Viestit: 180
Liittynyt: 30.9.2009 2:43

ViestiKirjoittaja Hape » 3.7.2010 2:42

Eipä tuota olisi tarvinut laskea, ellei sitten vrs:n vakioalusta ole kehno.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 3.7.2010 8:31

Edellisissä kuvissa autossa oli H&R cupkit...ensimmäisissä kuvissa vakio alusta.Ensin meinasin että cupkit riittää mutta lopulta, traktoriksihan se jäi. Nyt säädettävällää pääsee mielensä päähän. Ja ajettavuus imo ainakin paranee.

tte
-
Viestit: 99
Liittynyt: 5.9.2003 15:29

ViestiKirjoittaja tte » 3.7.2010 14:24

mikä on noiden vanteiden leveys/et ja rengaskoko? ottaako kiinni mihinkään?

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 3.7.2010 14:42

vanne on 8" leveä ja et muistaakseni 43. rengas 225/40/18.
Ei ole ottanut kiinni mihinkään kertaakaan.. paitsi pohja otti nosturille ajaessa kulmien säädössä :)

€:Ja tosiaan tulee vielä 10mm spacerit eteen ja taakse eikä pitäs olla ongelmia..Täytys vaan muistaa hakea ne lätyt matkahuollosta..
Voi olla että taakse tulee kokeiltua jossain vaiheessa 15mm kiekkoja.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 6.7.2010 20:55

Tommis billetiltä tuli 10mm keskittävät spacerit.Ovat paikallaan eikä ota mihinkään kiinni. Ehkä oisivat voineet olla 15mm:n lätyt mutta katsotaan nyt..


RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 31.7.2010 10:08

Tuli bongattua toisessa topicissa komeesta boratista tsw holstenit.Kuinkakohan nuo sopisi ocuun?

E:Taasen,kuva harjoittelua:
Kuva

Kuvan jälkeen keulaa säädetty vielä hitusen alaspäin.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 5.8.2010 17:27

Annoin periksi itselleni ja tilasin nämä:
Kuva
Lippiä tuossa koossa 1.75"

Kokona 18*8 ET45 ja väliin 10mm spacerit.

Dandan
-
Viestit: 46
Liittynyt: 21.7.2010 14:31

ViestiKirjoittaja Dandan » 11.8.2010 10:35

Mahtava peli! Ihan kuola valu tätä lueskellessa kun tietää paljon rahallisesti ja ajallisesti oon jäljessä. Aika pitkälle samaa rataa itsekkin oon ajatellu edetä ton moottorin kanssa.

Ootkos noi painemittarit saanu jo kuntoon? Itse noita yks päivä scouttasin ja löyty muutama aika toimivan ja kohtuu OEM näköinen ratkaisu.

http://www.podi.ca/Vw.aspx - en tiedä miten suoraan menee räsään.

http://www.awe-tuning.com/pages/shared/ ... stgaugekit

http://www.zmaxautosport.com/omovesigapod.html

Sit tuol oli vielä sellanen kolmen mittarin setti siihen koelaudan tuulilasin puoleisen keskituulettimen kohdalle mikä näytti ihan järkevältä. En nyt tähän hätään löytäny sitä.

Komeat vanteet! Laitahan kuvia, kun saat alle. Mites se k04 konversio edistyy? ;)

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 11.8.2010 16:00

Mittari homma vielä työnalla.Meni käteiset noihin vanteisiin -.-
Näppäriä noi GTI:n mittari ratkaisut..varsinkin tuo keskikonsoliin tuleva.
Kaikkea projektia on tässä on suunnitteilla..Kertoillaan kun toteutuu.

Komea,ehkä jopa paras projekti aihio se sinun gti:si.

skoota
-
Viestit: 6
Liittynyt: 24.7.2007 19:15

ViestiKirjoittaja skoota » 16.11.2010 18:41

Vieläkö tämä Räsäsen "projekti" on edennyt?

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 31.3.2011 15:22

Milläs mallilla mahtaa olla RS?

tte
-
Viestit: 99
Liittynyt: 5.9.2003 15:29

ViestiKirjoittaja tte » 31.3.2011 19:54

taitaa olla vaihtanut omistajaa tämäkin auto..


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa