Olisi MK1:sen 8v 1.8GTI K-Jet myllyn kanssa ongelmia.
Kone ei jaksa käydä tyhjäkäyntiä tuhannen kiekan tienoolla vaan sakkaa ja sammuu kun tyhjäkäynnin säätää alle 1300 k/min.
Imuvuodot tutkittu, ohjauspaineensäädin toimii sekä pysyy säätörajoissa.
Bensapumppu uusittu ja systeemi pitää paineet, Bensapumpun relekin vaihdettu.
Seokset kohillaan.
Milläs poppaskonstilla tuon saisi käymään siinä 1000 kiekan tuntumassa?
MK1 1.8 GTI K-Jet ongelmia tyhjäkäynnin kanssa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
No tulihan vaihdettua suutinholkitkin kun kaverilla oli ylimääräisenä.
No eipä auttanut käymiseen, rupeaa olemaan jännempi homma.
Kylmänä siis starttaa hyvin. Kun kierrokset nousee senverta, että latauksen valo sammuu niin siihe loppuu tyhjäkäynti. Tyhjäkäynnissä pysyy edelleen kun sen säätää 1300 kierrokseen.
(Päivitystä) Testasimpa toisia suuttimiakin, vaikutti kulkupuolee mutta ei tyhjäkäyntiin.
No eipä auttanut käymiseen, rupeaa olemaan jännempi homma.
Kylmänä siis starttaa hyvin. Kun kierrokset nousee senverta, että latauksen valo sammuu niin siihe loppuu tyhjäkäynti. Tyhjäkäynnissä pysyy edelleen kun sen säätää 1300 kierrokseen.
(Päivitystä) Testasimpa toisia suuttimiakin, vaikutti kulkupuolee mutta ei tyhjäkäyntiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa