Eli autona Golf IV -03 manuaali ilmastoinnilla ja heittää seuraavaa vikakoodia:
16919 Pressure sensor for a/c system, Signal too low.
(jollain korjaamo testerillä katsottu)
Auto käynnissä kun painaa AC nappia niin kierrokset nousee hieman, mutta kylmäkone ei naksahda päälle eikä kylmää tule kabiiniin.
Johtuuko vikakoodi kylmäaineen vähyydestä vai onko se painesensori rikki?
Ei viitsi turhaan ostaa anturia, jos riittäisi pelkkä täyttö.
Eikä myöskään turhaan viitsisi täyttää ensin ja sitten tilata osa kun ei täytöstä ollut hyötyä.
Edellisestä täytöstä on noin pari vuotta, jolloin vaihdettiin ainakin kenno, jossa oli reikä kolarin jäljiltä.
Golf IV ilmastointi vikakoodia (KORJATTU)
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV ilmastointi vikakoodia (KORJATTU)
Viimeksi muokannut hb81, 19.5.2010 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
No tuo ei varsinaisesti valaissut mua.
Koska vikakoodit on luettu ja ilmoitti tuon paineanturin viaksi.
Pohdin vaan että onko se anturi vika vai aineet loppu.
Taidan viedä huoltoon missä tekevät noita täyttöjä ja huoltoja.
Itse en kuitenkaan saa laitettua aineita sisään, niin joutuu kuitenkin viedä sen huoltoon =)
Koska vikakoodit on luettu ja ilmoitti tuon paineanturin viaksi.
Pohdin vaan että onko se anturi vika vai aineet loppu.
Taidan viedä huoltoon missä tekevät noita täyttöjä ja huoltoja.
Itse en kuitenkaan saa laitettua aineita sisään, niin joutuu kuitenkin viedä sen huoltoon =)
Korjattu!
Lisätään vielä kertomukseen että sisäkierto ei toiminut.
Olisko tämä auttanut teitä kertomaan mulle että vika oli palaneessa 7.5A sulakkeessa :D
Mietin kyllä jo aikasemmin sitä, mutta ohjekirjassa on kerrottu pelkästään että sen kohdalla on lumihiutaleen kuva.
No sulakeboksin kannen kun avaa niin sen kohdalla on kirjan kuva ja niitä kuvia on enemmänkin.
Olisi aikasemmin jo pitäny alkaa yksitellen käymään läpi niitä kirja kohtia.
No kävipähän auto ilmastointi huollossa. Ainetta meni 250g ja täysi määrä taisi olla 775g.
Onneksi katsoin sulakkeet nyt, kun perjantaina olisi pitäny mennä uudestaan huoltoon uuden anturin kanssa.
Nyt säästi anturin verran + vähän asennus rahaa.
Lisätään vielä kertomukseen että sisäkierto ei toiminut.
Olisko tämä auttanut teitä kertomaan mulle että vika oli palaneessa 7.5A sulakkeessa :D
Mietin kyllä jo aikasemmin sitä, mutta ohjekirjassa on kerrottu pelkästään että sen kohdalla on lumihiutaleen kuva.
No sulakeboksin kannen kun avaa niin sen kohdalla on kirjan kuva ja niitä kuvia on enemmänkin.
Olisi aikasemmin jo pitäny alkaa yksitellen käymään läpi niitä kirja kohtia.
No kävipähän auto ilmastointi huollossa. Ainetta meni 250g ja täysi määrä taisi olla 775g.
Onneksi katsoin sulakkeet nyt, kun perjantaina olisi pitäny mennä uudestaan huoltoon uuden anturin kanssa.
Nyt säästi anturin verran + vähän asennus rahaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”