Ahf+gt2252v+0260 race. Mitä seuraavaksi

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Pete88
-
Viestit: 105
Liittynyt: 26.8.2007 22:02

Ahf+gt2252v+0260 race. Mitä seuraavaksi

ViestiKirjoittaja Pete88 » 21.4.2010 21:26

Mitä kannattaa lähteä seuraavaksi parantamaan. Tällä hetkellä AHF eli 81kw 1.9 tdi koneessa kiinni gt2252v 1z pakosarjan jatkeena. 0260 race suuttimet. Tyhjätty putki. 3bar map. Ahdot 1.6 pako 1.6. Ohjelma ajettu joskus vakiokokoonpanolla jolloin 142hv 320nm. Joku tuntuis ahdistavan. Vakio cooleri, ohjelma, putkisto? Edes vakiokytkin+kaksoismassavp ei ole vielä antautunut nykyisellä eikä edellisellä setillä. Viimeksi muuten samat mutta ahtimena 1749va. Mikä tossa nyt sitte vois ahdistaa noin paljo?

Jardell
-
Viestit: 52
Liittynyt: 21.11.2005 19:55

ViestiKirjoittaja Jardell » 22.4.2010 5:39

kuuleri ja ohjelma ahdistaa ainakin varmasti..

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 22.4.2010 6:43

Teho ei yleensä lisäänny jos syötöt ei kasva, eli ohjelman päivitys olisi paikallaan! R:n nokka voisi olla hyvä ja edullinen päivitys raudan puolelle.
Viimeksi muokannut JukkaA, 22.4.2010 6:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 22.4.2010 6:47

Putkisto ahdistaa varmasti jos tyhjensit katin etkä laittanut suoraa putkea tilalle. Ohjelmaa, putkistoa, kuuleria ja imusarjaa voisi katella uusiksi. Niin ja se kytkin, eikun vaan vaihtamaan parempaa

Pete88
-
Viestit: 105
Liittynyt: 26.8.2007 22:02

ViestiKirjoittaja Pete88 » 22.4.2010 7:21

Tota kytkin asiaa miettinytkin et pitäiskö nyt vaihtaa se samalla ku laatikko on irrallaan. Voishan sen vaihaa jos vaan löytää jostain osat viikonlopuksi. Ei toi laatikon irrotus kumminkaan oo ku parin tunnin homaa niin saahan sen laitettua jälkeenpäinki. Joo katti on vaan tyhjätty ja takapönttö korvattu 3 tuuman putkella. 2.5 tuuman putkivärkit ois jo hommattu ku kerkeis vaan hitsata nippuun. Syöttöä kyllä on liikaakin. Pakko pitää iq pienellä että saa turbon ees jotenkin hereille. Siipien säätöä on kokeiltu suuntaan ja toiseen mut ei oikeen hyviä säätöjä oo vielä löytyny. Mitäs toi r-nokka maksaa suunnilleen. Viikonloppuna haen varamoottorin niin siitä sais nokka-aihion, ja kannen virtausta vois varmaan kans parantaa.

Pitää kokeille miten toimii vesiruiskulla ja paremmalla putkistolla. Ohjelmaa en viitsi vielä laittaa ku ei oo rautakaan kunnossa.

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 22.4.2010 15:45

Tuo turbo ei tule heräämään kovin hyvin jos ei ohjelmaa muuta. Tai no heräämäänkin sen saa mutta samalla saa kivoja piikkejä aikaiseksi.

Pete88
-
Viestit: 105
Liittynyt: 26.8.2007 22:02

ViestiKirjoittaja Pete88 » 25.4.2010 23:46

No nyt on sitten laatikko vaihdettu. Kasasin vakiokytkimellä ku oli vielä niin hyvän näkönen. Tottakai se sitte koeajolla alko luistamaan, ja luistaa ihan kunnolla 2500rpm ylöspäin. Mikäs sen sachs asetelman osanumero on mikä tossa toimii vr6 levyn ja kovan vauhtipyörän kanssa? Miksihän toi nyt alko luistamaan ku ei oo koskaan ennen luistanut?

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 26.4.2010 21:31

999 645 -loppuinen


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 30 vierailijaa