Dieselelin/pakokaasun haju käynnistettäessä T5
Valvoja: ffp jäsenet
Dieselelin/pakokaasun haju käynnistettäessä T5
Luin jollain olleen sama vaiva. Eli välittömästi käynnistettäessä ohjaamoon katku/käry. Ihan samalla sekunnilla kun starttaa , eli ei oikein voi tulla webastosta. Mielestäni vaiva häviää heti lämmettyä. Ei kuulu mitään pakoputken vuotoääntä eikä tule lätäkkoä alle. Autoni T5 174hp 2005
Ei ole välttämättä pakosarja halki. Lämpötilan vaihtelut vetävät pakosarjan kaarelle ja onnettoman ohut peltinen tiiviste ei toimi enään. Pakosarjassa kakkosen ja komosen välissä yhdistävä silta, joka aiheuttaa kieroitumisen. Toi välipala rälläkällä pois ja plaanaus. Jos ei usko, niin mittaa suoruuden ja sitten rautasahalla silta poikki ja uus mittaus. Saahan sen sauman sit hitsattua, jos haluaa. Kuparilevystä itse tehttynä kunnon tiiviste tai sitten bensa III Golffin irtonaiset pakosarjan tiivisteet käyttöön. Ovat huomattavasti paksumpia, kuin alkuperäinen pelti.
Mikäli sulla DPF, niin käry voi tulla myös rosterisesta, haljenneesta pakokaasujen kierrätyspöntöstä. Olikohan toi oikea termi?
Mikäli sulla DPF, niin käry voi tulla myös rosterisesta, haljenneesta pakokaasujen kierrätyspöntöstä. Olikohan toi oikea termi?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa