Turbo Clean Set by Innotec

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

Turbo Clean Set by Innotec

ViestiKirjoittaja Thejudge » 15.4.2010 19:48

Onko kukaan kokeillut? Innotecin kyseistä settiä myydään, tai siis tuodaan maahan "hesalaisen" (;)) firman kautta.
http://www.tmvtrading.com/index.php?fin ... eet&id=301
Onko kokemuksia... Tietysti kovimmat tu(u)naajat ovat sitä mieltä että työnnä hanuriis tommoset huuhaa-setit, mutku tiedän ite kolmelle autolle tehdyn kyseisen käsittelyn ja kahdessa on pelannu... ...kolmannessa oli "fyysinen" vika, siipien säätölevy oli NIIN kulunu! Toisin sanoen, aion itse testata nyt viikonloppuna, taivaskatto-tallissa. Diagnoosina jumivat siivet, at the moment.... Uhrina 81kw ASV.

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 17.4.2010 15:14

Joo, homma suoritettu... Melkein oikein, tai siis melkein ohjeen mukaan... Suoritin käsittelyn EGR:n kautta. Eli egrputki irti, ja "romut torveen". Ainoastaan muutama remppa-kalja estää diagnosoinnin, noin niinkuin ajon pualesta! VNT-säätövipu alkoi liikkua todella helposti, lähes "puhaltamalla" ja rouvan suorittama koe-ajo sekä paikallaan kaasuttelu antoivat viitteitä viiveen vähentymisestä... Ans kattoo, kuhan tästä selvitään, niin annetaan rouvan kauppakassille kyytiä! Tänään ei saa kyytiä kun rouva, jos sattuu olemaan sillä tuulella! ;)
Raportoin jatkoa... Ja kysyä sopii!

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 17.4.2010 16:24

Mistä tuota voi ostaa ja hintakin kiinnostaisi ?

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 17.4.2010 19:42

Tuolta TMV-tradingiltä kyselin sp:llä ja lupasivat lähettää maksun saatuaan! Hinta oli kyl kova, baut 90€, mutta, niinkuin sanoin niin katotaan kun pääsen ite puikkoihin... Eli kannattaa odotella ehkä vielä raporttia...

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 18.4.2010 13:35

Polkastua tuli... Meinaan rouvan autoo! Vaihtelevalla ajotavalla, maantie/kaupunki/mökkite n.30km. Eipä saa vikatilaan vaikka yrittää... Tosin auton käytös muuttui melkoisen rauhalliseksi??? B\ Tuntuu siis "tavallaan" nuhaselta, ei enään piikkaile niinkuin ennen... Analogista ahtomittaria seurailin kiihdytyksissä ja heilu melkolailla 0,8-1,1 barin välillä, liekö normaalia? Ennen piikkas n.1,6bar ja laski rauhaksiin sinne yhden hujakoille... Loggailin vag-comilla ajo suaritustani, ja vuntsinkin nyt tota maf-arvoo...

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 18.4.2010 13:51

Analogista ahtomittaria seurailin kiihdytyksissä ja heilu melkolailla 0,8-1,1 barin välillä, liekö normaalia? Ennen piikkas n.1,6bar ja laski rauhaksiin sinne yhden hujakoille..

Nythän se toimii niinkuin toi vnt-ahdin on suunniteltu, eli tasainen ahto kaikilla kierroksilla.

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 18.4.2010 14:10

Aivan! Se vaan ku hukkiksesta tämmösiin juuttuviin siirtyy niin ihmetyttää toi viisarin elämä!!! Näyttäs vaan MAF-arvot laahaavan...

3087rpm/850spec/755act
3255rpm/850spec/720act
3402rpm/850spec/715act
3570rpm/590spec/735act

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 18.4.2010 19:56

Huamena tömäytellään tommonen 100km tolla muijan pulkalla ja katotaan sitten kui käy... Raporttia seuraa...

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 19.4.2010 16:07

Jees! Nyp pelaa vimpam päälle!! Ahtomittarin viisarikin rauhoittui, veto muuttui tasaisemmaksi.
Elikkäns, yhteenvetona täytyy kyllä suositella tuotetta! Ennen kaikkee helppous oli plussaa joskin hinta vähän miinus merkkiä... Vielä kun joku jolla on paikka ja pelit suv virvelit ottaa tuotteen testiin, suorittaa operaation täysin ohjeen mukaan ja sen jälkeen purkaa vielä ahdistimen tarkastusta varten, saadaan varmasti mielenkiintoista luettavaa!

hiloran
-
Viestit: 223
Liittynyt: 3.9.2007 19:15

ViestiKirjoittaja hiloran » 20.4.2010 15:47

Onkohan kenelläkään käsitystä miten tuo olisi toteutettavissa 4motion BKD moottorille?

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 20.4.2010 16:17

Eiköhän se oikeaoppisesti suoriteta downpipen kautta... ASV:ssä toi EGR oli helpoin reitti, ja mikä parasta, tuntui vielä tepsivän sitäkin kautta... Oikeaoppinen reitti siis: dp-pois, cleancard ahtimen kylkeen dp:n pulteilla tai vastaavasti, reikä korttiin cleanerin letkulle ja pöhäytettään koko pullo sinne ahtimeen. Annetaan vaikuttaa n.60min ja huuhdellaan toisella "myrkyllä" ja samalla letkulla pois. Kortti pois pakopesältä ja valuvat aineet johonkin pääläriin. Dp takas ja kolmas aine tankkiin, sit vaan kovaa ajoo!!! Toi cleaner1 vie sitten maalit ja lakat mennessään, joten tarkkana sopii olla ja itse suoritin työn ulkona, joten ilman vaihto oli riittävää... Haisee meinaan eksoottiselle, vähän kun startti-pilotille, nam!!

hiloran
-
Viestit: 223
Liittynyt: 3.9.2007 19:15

ViestiKirjoittaja hiloran » 21.4.2010 20:38

Ruuttasitko vain aineet sisään? Tarvitseeko noita putsata millään pois toisen vaiheen jälkeen vai tuleeko ne putkesta pihalle kun ajaa?

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 22.4.2010 15:54

Ideana alkup. ohjeen mukaan on poistaa se pahvikortti sieltä pakopesän "suulta" ja valuttaa johonkin astiaan ne myrkyt nro1 ja nro2... Itse annoin virrata putkiston kautta "takaisin luontoon". Voin sanoa että, melkoisen kitkerä "tuoksu" tuli startatessa, meinas pudota roteesi suusta, tuntu kun olis jääny lipeäkuormassa olleen rekan alle ekokemin pihassa!


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa