elikkäs auto on tollainen 1.9TDI -98 golffi
laitoin vakkarin viiksen kiinni ja sit sen piuhan mikä menee sulakkeelle.. mut vielä pitäs keksiä paikat sinne boxille meneville johdoille!? oisko kellään heittää mitään infoa tai kuvia että mihin kohti ne johdot tökitään kiinni?
1.9TDI golffin vakionopeudensäätimen asennus?
Valvoja: ffp jäsenet
Auttaako tämä yhtään ?
http://mikhauta.pp.fi/muut/golf4vakkari.jpg
http://mikhauta.pp.fi/muut/golf4vakkari.jpg
Ei siihen mitään kaavioita tarvita.
Viiksessä on johdot numeroitu autossa olevan liittimen kanssa samalla lailla, ei muutakun tökkiä pinnit liittimeen ja yksi johto sulakerasiaan.
Viiksen kanssa tulee ihan riittävät ohjeet operaation suorittamiseen.
Riippuen tietysti mallista onko ne johdot valmiina auton kytkentärasiassa.
Mulla ainakin ollut tähän mennessä kaikissa kolmessa joihin olen laittanut.
Viiksessä on johdot numeroitu autossa olevan liittimen kanssa samalla lailla, ei muutakun tökkiä pinnit liittimeen ja yksi johto sulakerasiaan.
Viiksen kanssa tulee ihan riittävät ohjeet operaation suorittamiseen.
Riippuen tietysti mallista onko ne johdot valmiina auton kytkentärasiassa.
Mulla ainakin ollut tähän mennessä kaikissa kolmessa joihin olen laittanut.
Armeijan kenttälapion kokoiset räpylät on mullakin ja kyllä ne johdot sinne on menneet:) Tosin akrobatiaa hieman joutuu harrastaa makaamalla kuskin jalkatilassa.
Kannattaa sitten katsoa tosi tarkasti ne oikeat reiät johdoille, on meinaan aikaa v*ttumainen ilman oikeaa työkalua niitä yrittää vaihtaa reiästä toiseen, enkä puhu makuuhuone hommista...
Purkaa ei tarvitse pahemmin, kuskin puolelta sisältä alaosan muovit pois ja yläpuolelta pyyhkjiän varret, vesikaukalo, pyyhkijän moottori ja akseli tapit.
Helppo homma kunhan vaan ottaa itseään niskasta kiinni.
Kannattaa sitten katsoa tosi tarkasti ne oikeat reiät johdoille, on meinaan aikaa v*ttumainen ilman oikeaa työkalua niitä yrittää vaihtaa reiästä toiseen, enkä puhu makuuhuone hommista...
Purkaa ei tarvitse pahemmin, kuskin puolelta sisältä alaosan muovit pois ja yläpuolelta pyyhkjiän varret, vesikaukalo, pyyhkijän moottori ja akseli tapit.
Helppo homma kunhan vaan ottaa itseään niskasta kiinni.
Armeijan kenttälapion kokoiset räpylät on mullakin ja kyllä ne johdot sinne on menneet:) Tosin akrobatiaa hieman joutuu harrastaa makaamalla kuskin jalkatilassa.
Nonnii, ei siis syytä huoleen. :D Jalkatilassa makoilu vähä pidemmän päälle tekee gutaa selälle...
Eiköhän se kannata esim. Slamitilta tilata, kun tulee ohjeet yms hilppeet mukana.[/quote]
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”