Uusi alusta Toledoon (TA-Technix tuli alle)
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi alusta Toledoon (TA-Technix tuli alle)
Tuli huomautus katsastuksessa että takaiskarit alkaa löystyä niin ajattelin että olisi sopiva hetki pistää madallussatsia alle. Autohan on ollut mulla uudesta ja vakiopumput on nyt 155tkm ajettu, yhtä epämukavilta ne vielä tuntuu, mutta ilmeisesti peräpää alkaa löystyä.
Onko tälläkin palstalla tarjouksessa oleva Ta Tehnix sarja millanen, haluaisin ettei menisi juurikaan epämukavammaksi kuin nyt, mutta sellanen kiva madallus, edestä enemmän olisi toive, joten tuo säädettävyys on hyvä.
Onko tälläkin palstalla tarjouksessa oleva Ta Tehnix sarja millanen, haluaisin ettei menisi juurikaan epämukavammaksi kuin nyt, mutta sellanen kiva madallus, edestä enemmän olisi toive, joten tuo säädettävyys on hyvä.
Viimeksi muokannut bowtie81, 7.5.2010 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on raceland säädettävät tolpat toledossa, eli ilmeisesti samat ku TA-technix. Mieletäni todella hyvä hintaansa nähden. Ollut alla nyt n.30tkm/ 1v ja ei ainakaan vielä ole ollut mitään ongelmaa, vaikka säädetty melkeen alimpaan asentoon. Jetassa on jom rs coilit ja hirvee kivireki tuohon racelandiin verrattuna.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=108070 tuolta tilasin ja ainakin mulle tuli racelandit
ta technix on nyt alla. Ihan hyvältä vaikuttaa, asennutin ammattilaisella ja etupään osalta ihmeteltiin hetki että miten ne uudet lautaset joihin yläpään laakeri tulee pitää laittaa, mutta parempi oli laittaa se vanha lautanen ja hylätä alumiininen ihme kartio. Edestä madaltui aika paljon mutta vähän sai nostaa koska rengas otti säätölautaseen kiinni, ilmeisesti ET38 vanne tulee liian sisään. Takana ok, säädettiin perää reilusti ylemmäs kun keula koska muuten tulee vähän tyhmän näköinen. Ajettaessa ok, tärskädykset kuten hidastussaumat menee jopa paremmin kuin vakio jousin mutta sitten heitot on sellasia että auto tippuu nopeasti tien muodon mukaan monttuun mutta ei kyllä kova ole silti, sanoisin että tässä vaiheessa hintalaatu on erittäin hyvä, kattoo nyt miten kestää. Ajelen tässä muutaman päivän ennen kulmien säätöä että ehtii asettua. Ei oo muuten ihan helppo vaihtaa etupäätä koska näytti olevan tiukassa iskarin alapää. Muutaman kerran olen kuullut jonku kopahduksen edestä mutta muuten ei tunnu ottavan kiinni mistään.En ole ihan varma mistä se ääni tuli, vai oliko vaan jousen asettumista lautaseen.
mä laitan kuvia kunhan saan auton pestyä, näköjään satelee ensi viikon ettei varmaan tule pestyä ihan pian. Harmi ettei tullu kuvia kesävanteilla ennen ja jälkeen, vanhempia kuvia kyllä löytyy joista verrata, laitan vaikka tuonne toiselle osastolle oman aiheen autosta kun kerkiän, jotain muuta pientä voin samalla listata mitä autoon on tullut tehtyä.
Kysymys, voikohan turvallisesti laittaa 5mm ei keskittävät spacerit taka-akselille ilman pidempiä pultteja? Tollaset http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ote=333320
Vähän huonot nuo nykyiset ET38 vanteet, jää niin sisään kaariin takana. Linkkiin aukee jostain syystä 3mm, mutta 5mm löytyy bilhelvetestä myös.
Kysymys, voikohan turvallisesti laittaa 5mm ei keskittävät spacerit taka-akselille ilman pidempiä pultteja? Tollaset http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ote=333320
Vähän huonot nuo nykyiset ET38 vanteet, jää niin sisään kaariin takana. Linkkiin aukee jostain syystä 3mm, mutta 5mm löytyy bilhelvetestä myös.
onko ihan normaalia että edestä apujouset on ihan kasassa ja takaa se tiuhempi osa kierrettä myös? Takaa on kuvat, laitan ne myöhemmin vielä. Eli nyt joustovara on aika pieni ja vähänkin lujempaa ajaa töyssyyn niin kuulostaa siltä että pohjaa tai jotain rysähtelyä tulee. Olenko saanut liian kevyelle autolle tarkoitetut jouset vai onko nämä tällasia? Ymmärrän että ulosjoustoa varten pitää olla varaa mutta tuntuu oudolta että noin paljon?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”