Onko kukaan rakentanut minkäänlaisia stereoita moiseen? Tuota tilaa kun nyt ei mielikuvituksettomalle näytä olevan riittävästi tarjolla sen ohjaamossa..
Entä, onko kukaan äänieristänyt takaosastoa, ts maksaako vaivan?
´96 Transporter soimaan
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
en tiiä onko koko tavara tilaa järkeä alkaa eristämään mutta itse eristi koko väliseinän sisäpuolelta vibroblastilla ja liimasin päälle verhoiluhuovan, eron huomasi heti.. nuo ei ole ehkä edullisimpia eristysaineita mutta todella helppo käyttöistä..
hanttarin penkin alle itse mahutin 8" subin, mutta luulen että järkevämpi vaihtoehto ois laittaa sinne esm DLS RW6:set
muiksi kajareiksi laitoin sitten kojelaudalle 4" mid/keskiäänet ja diskantit.. soi ihan hyvin tuonkokoisessa hytissä..
oviin jos alkaa laittamaan kajareita niin niitä joutuu todella paljon eristämään kun ne on niin isot, alkavat herkästi resonoimaan..
hanttarin penkin alle itse mahutin 8" subin, mutta luulen että järkevämpi vaihtoehto ois laittaa sinne esm DLS RW6:set
muiksi kajareiksi laitoin sitten kojelaudalle 4" mid/keskiäänet ja diskantit.. soi ihan hyvin tuonkokoisessa hytissä..
oviin jos alkaa laittamaan kajareita niin niitä joutuu todella paljon eristämään kun ne on niin isot, alkavat herkästi resonoimaan..
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”