Ostin auton 197 000km ajettuna, jolloin se jarruttaessa täristi rattia ja koko autoa. Autoon vaihdettiin liikkeen toimesta uudet levyt ja palat eteen. Tärinä pysyi poissa reilut 10 000km kunnes se taas alkoi... Katsastin auton eikä keulassa huomattu mitään välyksiä...
Vein auton korjaamolle, jonka toimesta ilmoitettiin: etutukivarsien takimmaisten puslien olevan loppu ja siitä syystä auto täristää jarruttaessa.
Auto tarkastettiin muualla etenkin tukivarsien osalta eikä niistä tai koko keulan alustarakenteista löydetty välyksiä...
Vein auton uudestaan korjaamolle jonka huoltopäällikkö koeajoi auton ja sanoi tärinän johtuvan jarruista, ei puslista ja epäili pyörännavoissa olevan jotain vikaa.
Auto tarkastettiin korjaamolla uudelleen ja vastaus oli sama puslat loppu. Auton koeajanut huoltopäällikkö ei ollut paikalla.
Nyt kysynkin voiko oikeasti olla totta että tärinä johtuu puslista joiden ei pitäisi olla loppu muiden tekemien tarkastuksien perusteella vai yrittääkö korjaamo vain pestä kätensä hommasta ja laskuttaa tarpeettomasta työstä?
Seat Toledo 1.9tdi etutukivarren puslat?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa