mitkä madallusjouset vakioiskareitten kanssa 3BG passattiin?
Valvoja: ffp jäsenet
mitkä madallusjouset vakioiskareitten kanssa 3BG passattiin?
Eli oon tässä miettinyt madallusjousien hankkimista passattiin (vm.-01 2.8 4motion).
Onko kellään kokemuksia mitkä toimisi parahaiten noitten alkuperäisten iskareitten kanssa?
Vai onko järkevin vaihtoehto vaan hommata kerralla koko alustasarja...
Onko kellään kokemuksia mitkä toimisi parahaiten noitten alkuperäisten iskareitten kanssa?
Vai onko järkevin vaihtoehto vaan hommata kerralla koko alustasarja...
Jos aiot madaltaa, niin ehdottomasti järkevintä on hommata siihen tarkoitukseen käypänen sarja. Vakioiskarit saa aika nopeasti rikki madalletuilla jousilla, ajotuntuma on huonompi verrattuna sarjaan.. voisin jopa vannoa että verrattuna vakioonkin tuntuma huononee iskarin suuremman ylösjouston vuoksi.
Onko väellä kokemuksia Vogtland -merkkisistä madallusjousista / alustasarjoista?
Nuitahan tuntuu saavan kohtuu edukkaasti ja hakusessa ei olisi mitkään rata-autojen ominaisuudet.
Itselläni on tuossa Highline Passatissa jo valmiiksi sport alusta (olisko -20mm)
eli luulisi iskareiden toimivan -35 tai -40 jousilla...?
Nuitahan tuntuu saavan kohtuu edukkaasti ja hakusessa ei olisi mitkään rata-autojen ominaisuudet.
Itselläni on tuossa Highline Passatissa jo valmiiksi sport alusta (olisko -20mm)
eli luulisi iskareiden toimivan -35 tai -40 jousilla...?
KW:n -40mm sarja on aivan järkyttävä 3BG Passattiin. Aivan älytön kivireki.
Eibachit taas oli jopa mukulakivikaduilla mukavammat kuin vakiojouset mutta silti jämäkkä kovemmassa ajossa. Vajaavetoiseen iskarit maksoi 260€ kierros ja jouset 180€. Ebayn ihmeellisestä maailmasta Eibach pro-system 605€+toimituskulut.
Eibachit taas oli jopa mukulakivikaduilla mukavammat kuin vakiojouset mutta silti jämäkkä kovemmassa ajossa. Vajaavetoiseen iskarit maksoi 260€ kierros ja jouset 180€. Ebayn ihmeellisestä maailmasta Eibach pro-system 605€+toimituskulut.
Samaa huutelisin täältä, että ehdottomasti molemmat uusia. Itse kokeilin omaan 4Motikkaan Eibach madallusjousia vakio iskareille, joilla oli menty +120 tkm ja huomasi aika nopeasti että väärässä paikassa tuli säästettyä... Pomputti ja heittää, kun ei iskarit pysy jousien perässä.. Laita samantien samalla purkamisella molemmat uutta, ja ehdottomasti eteen uudet yläpään laakerit ja yläpään kumit, ne ei maksa kun jtn 30€ koko sarja.. Itse tilasin tuolta säädettävän alustan ja noi yläpään hilut alle 400€.... http://www.gts-sport.de/Suspension-technic:::1637.html
Tuossa tarinaa vaihtamisesta, http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=123543
Ja jos oikein hyvää lähtee tekemään niin osta Laakkoselta uudet kiinnityspultit navan ja iskarintolpan kiristykseen, on varmasti aika ruosteiset pultit vastassa -01 Pasaatissa.. Ne on jtn 7€ kpl.
Tuossa tarinaa vaihtamisesta, http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=123543
Ja jos oikein hyvää lähtee tekemään niin osta Laakkoselta uudet kiinnityspultit navan ja iskarintolpan kiristykseen, on varmasti aika ruosteiset pultit vastassa -01 Pasaatissa.. Ne on jtn 7€ kpl.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa