Moi! Tuossa jokin aika sitten alkoi ahdot temppuilemaan ihan yhtäkkiä. Täys kiihdytykessä ahtojen noustessa 1-1.2bar niin menee vikatilaan jonka jälkeen ei ahda kuin 0.4-0.5bar. Uudelleen käynnistämisen jälkeen vika katoaa. Mutta sama toistuu silti. Aluksi meinasin että olisko map anturi mennyt rikki. Tänään laitoin vakio coolerin takaisin ja myös vakio mapin mutta ei korjaantunut näköjään tuolla mapilla.
Vag-comilla ei anna mitään vikaa. Oliskohan sitten maffi mennyt sököks. Mites paljon ton maffi arvon pitäis olla tyhjäkäynnillä, saako heijata paljon?
Ahdot häviää vedossa.
Valvoja: ffp jäsenet
lainaan vähän tätä topikkia,
Mites tuo sitten kun ahdot tipahtaa 3krpm jälkeen aika radikaalisti? Tohon 3000 kierrokseen asti pitää tasan 1.6bar ja siitä sitten 4krpm kohdalla on enää 1bar tai alle ahtoa, johtuuko ihan softasta vai jostain muusta?
Ja vaihteen vaihdolla ahdot taas nousee sinne 1.6bar ja jälleen romahtaa kun kierroksia tulee tarpeeksi, tokihan sen kai kuuluukin vähän laskea, mutta että 0.6bar?
Mites tuo sitten kun ahdot tipahtaa 3krpm jälkeen aika radikaalisti? Tohon 3000 kierrokseen asti pitää tasan 1.6bar ja siitä sitten 4krpm kohdalla on enää 1bar tai alle ahtoa, johtuuko ihan softasta vai jostain muusta?
Ja vaihteen vaihdolla ahdot taas nousee sinne 1.6bar ja jälleen romahtaa kun kierroksia tulee tarpeeksi, tokihan sen kai kuuluukin vähän laskea, mutta että 0.6bar?
no pistetään jatkoa tähän.
Eli ahdin meni juuri vaihtoon ja tuli sakkaus ääni aina kierrosten laskiessa.
mittarista näkee kun kierrokset laskee niin ahtomittari värähtää mahdottoman paljon.
samalla on sit sitä vikaa että menee tuohon vikatilaan ku lähtee esim ohittamaan. 20km matkalla voi parhaillaan lakata ahtamasta 4 kertaa vaikka ajaa hissukseen.
tuossa aikaisemmin mulle sanottiin että olisi ahtimen se säätölevy laitettu väärin kun ahdin on putsattu, tästä en tiedä ku en itse putsannut. voiko olla n75 vikaa?
Eli ahdin meni juuri vaihtoon ja tuli sakkaus ääni aina kierrosten laskiessa.
mittarista näkee kun kierrokset laskee niin ahtomittari värähtää mahdottoman paljon.
samalla on sit sitä vikaa että menee tuohon vikatilaan ku lähtee esim ohittamaan. 20km matkalla voi parhaillaan lakata ahtamasta 4 kertaa vaikka ajaa hissukseen.
tuossa aikaisemmin mulle sanottiin että olisi ahtimen se säätölevy laitettu väärin kun ahdin on putsattu, tästä en tiedä ku en itse putsannut. voiko olla n75 vikaa?
Vois olla N75 ihan hyvin, omassa tekee tuota samaa ääntä kun tukkii kellolle menevän letkun, eli siivet on aina kiinni jolloin ahdot nousee rajusti yms, paitsi tässä BKD:ssä taitaa olla joku ihmeellinen alipainejakoblokki eikä N75, tosta lähtee jotain 6-7 eri alipaineletkua eri järjestelmiin.
Oma auto on siis 2.0 TDI BKD 140HP, MTM lastutettu ja vakioturbolla tietääkseni(1749VA)
Oma auto on siis 2.0 TDI BKD 140HP, MTM lastutettu ja vakioturbolla tietääkseni(1749VA)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”