Onko kenelläkään tietoa / kokemusta DSG laatikon kytkimen ja vauhtipyörän vaihtamisesta alkuperäistä kestävämpään?
Omaan tuulennopeaan 1,9TDI Touraniin (ajettu 293tkm) vauhtipyörän vaihto kuulostaa lähestyvän toistamiseen ja mielellään vaihtaisi sellaisia osia, jotka kestäisi vaikka yli 100tkm.
Luulisi, että asia kiinnostaa aika monia 1,9TDI DSG:llä ajavia, jos jollain olisi jotain hyvää vinkkiä.
Onko vaihtoehtoja 1,9TDI:n DSG-kytkimelle + vauhtipyörälle?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 17.11.2004 10:44
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Täh?
En ainakaan ymmärtänyt tuon linkin tarkoitusta?
Itselläni sama juttu.
Tarvitsisi 2.0 tdi (oisko ollu BKD) koneen kaksoismassa saada vaihdettua
kestävempään. Ongelmana taitaa vain olla tuo DSG vaihteisto, onkohan
missään noihin "valmiita" kestävempiä ratkaisuita, kiinteinä tai jousitettuina
setteinä?
En ainakaan ymmärtänyt tuon linkin tarkoitusta?
Itselläni sama juttu.
Tarvitsisi 2.0 tdi (oisko ollu BKD) koneen kaksoismassa saada vaihdettua
kestävempään. Ongelmana taitaa vain olla tuo DSG vaihteisto, onkohan
missään noihin "valmiita" kestävempiä ratkaisuita, kiinteinä tai jousitettuina
setteinä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa