mitä sr tarkoittaa golf iv?
Valvoja: ffp jäsenet
mitä sr tarkoittaa golf iv?
eli kun en ole muualta löytänyt vastausta ajattelin kysyä mitä tuo SR merkintä tarkoittaa golf iv 1.6 koneessa?
Pirun hämärän näköinen imusarja ainakin siinä SR-koneessa. Olisko ainakin suurin ero siinä?
Tuossa tuo SR-padan imusarja. "Normaalin" 1.6 koneen sarjassa kaasuläppä on pystyssä (osoittaa venttiilikopan takanurkan kohdalla ylöspäin) ja sarja on huomattavasti lyhyempi.
Edit: Niin, leikkaa aivot vähän myöhässä, mutta kuitenkin. Oisko se "SR" eli imuputki sitten vaikka viitannut siihen, että SR-koneessa tosiaankin on imuputki ja erillinen ilmanputsarikotelo? Siinä ns. "normaalissa" koneessahan ilmanputsari on integroitu koneen suojamuoviin ja "saugrohria" ei näin ollen ole.
Kas näin: CLICK
Edit2: Onko noissa "perus" 1.6 ja SR koneissa vielä kannen virtaussuuntakin eri?
SR-padassa tulee imusarja kuitenkin kiinni etupuolelle konetta:
SR: http://img.mercadolivre.com.br/jm/img?s ... 30.jpg&v=O
Ja normaalissa on imusarja kokonaisuudessaan koneen takapuolella:
Normi: http://img.mercadolivre.com.br/jm/img?s ... 55.jpg&v=O
Erikoista, erikoista. Kaikkea sitä oppii, kun googlettelee hetken. Ei ole oikeastaan ennen tullutkaan aiheeseen perehdyttyä. :)
Tuossa tuo SR-padan imusarja. "Normaalin" 1.6 koneen sarjassa kaasuläppä on pystyssä (osoittaa venttiilikopan takanurkan kohdalla ylöspäin) ja sarja on huomattavasti lyhyempi.
Edit: Niin, leikkaa aivot vähän myöhässä, mutta kuitenkin. Oisko se "SR" eli imuputki sitten vaikka viitannut siihen, että SR-koneessa tosiaankin on imuputki ja erillinen ilmanputsarikotelo? Siinä ns. "normaalissa" koneessahan ilmanputsari on integroitu koneen suojamuoviin ja "saugrohria" ei näin ollen ole.
Kas näin: CLICK
Edit2: Onko noissa "perus" 1.6 ja SR koneissa vielä kannen virtaussuuntakin eri?
SR-padassa tulee imusarja kuitenkin kiinni etupuolelle konetta:
SR: http://img.mercadolivre.com.br/jm/img?s ... 30.jpg&v=O
Ja normaalissa on imusarja kokonaisuudessaan koneen takapuolella:
Normi: http://img.mercadolivre.com.br/jm/img?s ... 55.jpg&v=O
Erikoista, erikoista. Kaikkea sitä oppii, kun googlettelee hetken. Ei ole oikeastaan ennen tullutkaan aiheeseen perehdyttyä. :)
Tuo "SR" kone on iänvanhaan konstruktioon perustuva 8v motti siinä missä nuo Mak383:n mainitsevat "perusmyllyt" on 2000-luvun suunnittelua edustavia 16v koneita. Hengityssuunta on vaihtunut kun kone uusiutui tuon 16v designin korvatessa 8v myllyt 2001 mallivuoteen mentäessä. Automaateissa tuo 8v moottori oli pidempään.
Sitten vielä tuota 16v konetta on saanut koneen päälle tulevalla ilmansuodattimella varustettuna että erikseen putken päässä olevana esim AUS-moottorissa.
Olisiko tuossa SR koneessa nimen pohjana sitten jonkinmalliseen läppärunkohommaan etäisesti liittyvä juttu vai mikä. Sitä ei osaa meikäläinen sanoa. Imusarja tosiaan on kuitenkin aika liki jotain "tuningsarjoja" idealtaan.
Sitten vielä tuota 16v konetta on saanut koneen päälle tulevalla ilmansuodattimella varustettuna että erikseen putken päässä olevana esim AUS-moottorissa.
Olisiko tuossa SR koneessa nimen pohjana sitten jonkinmalliseen läppärunkohommaan etäisesti liittyvä juttu vai mikä. Sitä ei osaa meikäläinen sanoa. Imusarja tosiaan on kuitenkin aika liki jotain "tuningsarjoja" idealtaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa