
Eli auto pähkinänkuoressa:
- 2.1 litrainen moottori reenpärin kaasarilla
- 3-lovinen automaatti
- nahkasisusta
- Ilmastointi (kompura puuttuu)
- madallettu (väristä päätellen lesjön jouset)
- oranssi-punaiset liekit ja mattamusta primeri.
Autossa on/oli myös liekkienvärisellä keskiöllä varustetut mangelsit tms. mutta eivät todellakaan kuulu tähän autoon vaan on laitettu erittäin väkisin. Eteen on saatu jotenkin istumaan, mutta taakse ei, eli taakse vaihdettiin kaverilta löytyneet 740 volvon pellit silestoneilla talvirenkailla.
Soitin tuli mukana, muttei suostu soittamaan kuin viikatteen levyä ja omistajan autoon jättämää sekalaista kokoelmaa. Vaihdetaan jossain vaiheessa kansanautossakin palvellut jvc cd/mp3/usb/aux/hiv/bmw/lsd soitin. Siinäpä projektia.
Myös eteen varmaan tulee volvon omat pellit, katotaan jos maalais noi pellit punaisiks ja renkaista reunat miranoolilla valkosiks. Köyhän miehen miljonäärivalkosivut.
Peilit varmaankin vaihdetaan sopivalla hetkellä prätkän rautaristipeileihin. Ajattelin, että jos alkuperäisen peilinpaikan silottelisi ja pistäisi tuon rautaristipeilin ovenkarmiin tai a-pilariin. Pittääkös 1975 vuosimallin autossa olla peilit molemmin puolin?
Nyt tämä Rakel nimen saanut vanha rouva halusi jäädä lepäämään ja jouduin tulemaan vaimon kyydillä duuniin. Startti alkaa olla laakia vaille vainaa, eikä jaksanut pyörittää käyntiin ja sahailin sitten vielä akunkin aivottomaksi. Mukaan tuli vaihtostartti, pitää kokeilla jossai vaiheessa että jos se tekisi autuaaksi. Mukaan tuli kaks automaattilaatikkoakin, pitäs nostaa ne pois kontista nii sais painoa vähemmäks.
Siinäpä alkua. Ei ole muita kuin tämä yks myyntikuva, mutta eipä se tuosta ainakaan kauniimmaks oo muuttunu.