1,6td 5v
Valvoja: ffp jäsenet
Caddyyn viides vaihde.
Itsellä samalainen lootanvaihto tekeillä. Käykö vetarit suoraan siihen 020 -laatikkoon? Entä käykö laatikon matkassa olleet vetarit caddyyn? Onko uusi laatikkoni 020 koska se ei ole vaijerivaihtimilla ja 5 vaihde on merkattu E-kirjaimella?
Caddyn alkup. vetarit ovat murusina eikä raaskisi uusia ostaa, mistä vehkeestä saisi käypäset? VAG:eja on purussa golfia jettaa audi80 yms yms.
Laatikko ja kone tulee -86 TD jetasta.
Joskus löysin PDF:n jossa oli tarpeelliset tiedot muutoskatsastusta (1.6D-> 1.6TD) varten, onko kellä linkkiä tallessa? Autoni on ollut alkujaan 1.8 bensa, aiheuttaako ongelmia?
Caddyn alkup. vetarit ovat murusina eikä raaskisi uusia ostaa, mistä vehkeestä saisi käypäset? VAG:eja on purussa golfia jettaa audi80 yms yms.
Laatikko ja kone tulee -86 TD jetasta.
Joskus löysin PDF:n jossa oli tarpeelliset tiedot muutoskatsastusta (1.6D-> 1.6TD) varten, onko kellä linkkiä tallessa? Autoni on ollut alkujaan 1.8 bensa, aiheuttaako ongelmia?
^ Orkkis vetarit käy suoraan 020:aan. Kakkosen vetareista en ole varma käykö ykköskoppaan. Kannattaa varmaan dieselin vetarit laittaa, eiköhän jossain ole caddyjä/mk1:siä purussa. Ainakin 1.5 bensa vs. 1.6 diesel mk1 oli dieselissä paksummat vetarit. 1.8 bensa varmaan auttanee vaan katsastuksessa. Ilmeisesti ollut tehokkain malli kuitenkin. :)
Voi joutua muokkaamaan.
Pakkilukosta voi joutua ottamaan siivun pois että saa lisää liikerataa sivuttain. Yhtä tankoa voi joutua jatkamaan tai ostamaan 5v tangon. Kaikista paras olisi tehdä samalla nivelet uniball tyyppisistä nivelistä. Näin saat vanhoista samalla välykset pois ja kestää hyvin jatkossa. Orkkistyylisiä korjaussettejä saa valmiina esim. ebaysta edullisesti. Tulee tangot ym. kuluvat ostan kaikki samassa.
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-5spd-GEAR-SHIFT-REPAIR-KIT-GOLF-MK1-CADDY-SCIROCCO_W0QQitemZ350269559736QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item518db153b8
Tuollaisen ostin itse.
Pakkilukosta voi joutua ottamaan siivun pois että saa lisää liikerataa sivuttain. Yhtä tankoa voi joutua jatkamaan tai ostamaan 5v tangon. Kaikista paras olisi tehdä samalla nivelet uniball tyyppisistä nivelistä. Näin saat vanhoista samalla välykset pois ja kestää hyvin jatkossa. Orkkistyylisiä korjaussettejä saa valmiina esim. ebaysta edullisesti. Tulee tangot ym. kuluvat ostan kaikki samassa.
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-5spd-GEAR-SHIFT-REPAIR-KIT-GOLF-MK1-CADDY-SCIROCCO_W0QQitemZ350269559736QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item518db153b8
Tuollaisen ostin itse.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
tee tuommonen niin helpottaa kummasti irti ottoa. keskelle akselia passaa M10 kierretanko niin saat sen sokan pois, ei lähteny ilman vaikka kuin yritin :D kerrankin vw tunkille tuli käyttöä
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa