Moro!
Eilen Tossa starttailin illalla autoa ja huomasi heti että rykii eikä käy kunnolla/kaikilla. no ajelin sitten tallin pihaan auton n 3km tallin pihassa kun konepellin avas niin katti (jos se nyt katti on :D) aivan tuli punaisena.. Mikä vittu voi mennä yhtäkkiä että ei osa pytyistä toimi!?http://img690.imageshack.us/img690/7330/78500340.jpg Tuossa kuvaa mikä hehku ku aurinko.. Eli Katti ny ainaki jo sököks menny Mitä VIELÄ :S Auto on 3bg passat 04- 1.6 koneella. Korjaamolle auton saan vietyä vasta maanantaina mutta jos osaisitte jo vähän antaa suuntaa antavaa vikaa :D vaikkakin sielähän sen näkee koneesta sitten suoraan mikä vaivaa.. Kiitos http://img13.imageshack.us/img13/4909/fffap.jpg
Passat 3BG ei käy kaikilla.. Pikaista apua!!
Valvoja: ffp jäsenet
Kävikö kahdella vai kolmella? Tuossa uudemmassa alumiinilohkoisessa ykskutosessa on kaksoispuolat eli jos puola särkyy pitäisi pudota heti 2 pyttyä pois. Tulpanjohtojen kunto on helppo todeta vastusmittarilla. Onko tulpat vaihdettu ajallaan?
Uudemmassa BSE-konetyypissä onkin sitten ongelmia riittävästi, sitä löytyy Golf V:sta ja sen sukulaisista.
Alkuperäiskatit kestää kyllä lämpöä yllättävän hurjasti LYHYELLÄ aikavälillä eli jos vain 3km olet ajanut en vielä heittäisi kirvestä kaivoon.
Uudemmassa BSE-konetyypissä onkin sitten ongelmia riittävästi, sitä löytyy Golf V:sta ja sen sukulaisista.
Alkuperäiskatit kestää kyllä lämpöä yllättävän hurjasti LYHYELLÄ aikavälillä eli jos vain 3km olet ajanut en vielä heittäisi kirvestä kaivoon.
kahdella mun mielestä meinaan auton meno oli kun 60 tonnisen yhistelmän lähtö liikenne valoista eli tosi vaivalloista ja hetkellinen kulutuskin pyöri ajotietokoneen mukaan 20-50L/100km sitten vielä yks kysymys :D Miten hitossa se muovisuoja missä on Vw logo ja 1.6, lähtee irti. nopeasti vilkastuna en keksinyt heti ratkaisua. kun pakkasessa sormet rupes jäätää :D vaikkakin jos olis aikaa ollu perehtyy nii olisin tyrkännyt auton halliin ja sielä ropeltanu sitä.. No ainahan voi toivoo parasta sen katinki suhteen :D mutta eiköhän 99,99% todennäköisyydellä seki pidä vaihtaa. Sytytystulpat on vaihettu viimeks 60tkm huollos ja nyt olis ajotietokoneen mukaan ollu 120tkm huoltoon 700km. hyvää laskua tulossa taas kun eka pitää tuo vika korjata sen jälkeen jakopäänhihnan vaihto ja sitten vielä long life huolto.. sitä saa taas muutaman euron lyödä tiskiin.
Jos kahdella pyörii niin kuulostaisi siltä että puola pamahtanut. Tuotahan on saatavana tarvikkeenakin eikä vaihto pitäisi olla ihmellinen homma, (tosin muistikuvien varassa tuo), niin ei tarvitsisi siirtää ajamalla mihinkään.
Muovikansi on muistini mukaan kumitötteröillä kiinni, pitäis lähtee ihan vetämällä ylöspäin.
Muovikansi on muistini mukaan kumitötteröillä kiinni, pitäis lähtee ihan vetämällä ylöspäin.
Mitäs öljyy muuten vois heittää tonne ohjaustehostimee iha atf:ää, tai hydrauliikka öljyä? vai onko volkkarilla joku oma laatu?! ku motonetin sivuil on "Ohjaustehostinöljy VAG-G002000/G002500 1L (Kelt/Vihr)
Synteettinen öljy esim. uudempiin VAG ohjaustehostimiin. Uusi, vihreä tunnusväri korvaa edellisen keltaisen. Korvaa alkuperäisnumerot G 002 000, G 002 500 ja G 004 000 M2, BMW 81 22 9 407 758 sekä 82 11 1 468 041, Opel 1940 715 ja 1940 766, GM 93160548 ja 90544116. "
Synteettinen öljy esim. uudempiin VAG ohjaustehostimiin. Uusi, vihreä tunnusväri korvaa edellisen keltaisen. Korvaa alkuperäisnumerot G 002 000, G 002 500 ja G 004 000 M2, BMW 81 22 9 407 758 sekä 82 11 1 468 041, Opel 1940 715 ja 1940 766, GM 93160548 ja 90544116. "
Joo elikkä Puola oli mennyt. samalla uusittiin johtosarja ja tulpat.. nyt käy ja kukkuu mainiosti. Ja totta ne sielä Volkkariliikkeessä puhu :D Katalysaattori oli toiminnassa. Sanoivat vaa että puna/keltainen väri on vaa terveen katin merkki. Ja niin näkyi olevan koska tuli vielä hyvät päästöt mittauksella. Kiitos kaikille jotka antoi vinkkiä!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa