Lokasuojan muovikaaret
Valvoja: ffp jäsenet
Lokasuojan muovikaaret
Mistäs noita muovikaaria löytyy lokareihin, kun en ole missään vielä törmänny niihin. Vähän askarruttaa että jos tuommoiset laittaa niin eikös ne ole melkoiset ruostemagneetit kaiken paskan kertyessä niiden sisään?? Golfiin kyllä moiset olis hyvännäköiset..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tai sikaflexin joku sopiva korisilikoni siihen kontaktipintaan mikä muuten hankautuisi tärinässä maalin läpi pellille.
Ja autohan on täynnä onkaloita joissa pitäisi tuon analogian mukaan ruoste pesiä, mutta pointti taitaa olla se että ensin pitää saada pinta rikki ja sitten muhivaa kosteutta. Ja mikä on muovikaarella suojattu kiviltä pysyy siten ihan hyvänä.
Ite kyllä laitoin kaarien vaihdossa väliin sitä pihkan väristä alusta spraytä kun en parempaakaan tekemistä keksinyt.
Ja autohan on täynnä onkaloita joissa pitäisi tuon analogian mukaan ruoste pesiä, mutta pointti taitaa olla se että ensin pitää saada pinta rikki ja sitten muhivaa kosteutta. Ja mikä on muovikaarella suojattu kiviltä pysyy siten ihan hyvänä.
Ite kyllä laitoin kaarien vaihdossa väliin sitä pihkan väristä alusta spraytä kun en parempaakaan tekemistä keksinyt.
auttakaa tietämätöntä. itsellä olisi varaosa-autossa muovikaaret ja kulkineessa on nyt semmonen ongelma etten pysty laskeen autoa kunnolla ku ottaa renkaat pokkauksiin kiinni. tarviikos kaaria askarrella että saisin enemmän tilaa renkaille? käsittääkseni cl:n muovit. pointtina on kuitenki se että ei tarvis viedä maalaamoon asti autoa kaarien pokkauksien muokkaamiseen. ymmärsittekö?
Ei yhtään alla olevia peltikaaria enempää.
Kaaria leikellessä kannattaa myös huomioida, että sisälokasuoja (pyöräkotelo) ja pintapelti ovat pistehitsatut toisiinsa noista "pokkauksista".
Leikkelyn jälkeeen pellit tulisi uudestaan liittää toisiinsa, tai ainakin estää ettei vesi/kura/kosteus pääse näiden kahden pellin väliin.
Kaaria leikellessä kannattaa myös huomioida, että sisälokasuoja (pyöräkotelo) ja pintapelti ovat pistehitsatut toisiinsa noista "pokkauksista".
Leikkelyn jälkeeen pellit tulisi uudestaan liittää toisiinsa, tai ainakin estää ettei vesi/kura/kosteus pääse näiden kahden pellin väliin.
Itse asiassa CL-mallissa ei kaarimuoveja olekaan. Muovit kiinnitetaan sinne kaarena alle pokkaukseen ja jos ne rälläköidään pois, kaaret pitää kiinnittää liimaamalla tms.
Itse ostin kaarimuovit Motonetista ja ne kävivät paikoilleen tosi näpsäkästi. Popparilla kiinnitin ja väliin tuli Teboilin avohammaspyörärasva.
Itse ostin kaarimuovit Motonetista ja ne kävivät paikoilleen tosi näpsäkästi. Popparilla kiinnitin ja väliin tuli Teboilin avohammaspyörärasva.
-
- -
- Viestit: 44
- Liittynyt: 28.1.2010 14:35
Gt ventossa on poistettu nuo takakaarien pokkaukset ja jäljelle jääneet pellit liitetty yhteen, muovikaarista on myös poistettu se kanttaus ja kaaret liimattu koriin kiinni mutta kyllä sinne alle paska menee, takarenkaiden edestä alkaa ruoste leviämään vaikka nuo kaaret muovien alta kesällä kunnolla käsiteltiinkin.
Mikä ihme porukkaa noissa kaarissa viehättää, on sairaan rumat mun mielestä.
Mikä ihme porukkaa noissa kaarissa viehättää, on sairaan rumat mun mielestä.
Suomi olisi varmasti huomattavasti parempi maa jos kansalaiset sanois asiansa suoraan eikä siellä esson baarissa lauantaina klo 21 jälkeen kaatokännissä.
Noin 57e maksaa nuo kaaret kpl marmoritiskillä, GT ventoon piti ne uusia kun ei ehjänä saanut irti eikä niitä tuolloin motonetista saanut.
Noin 57e maksaa nuo kaaret kpl marmoritiskillä, GT ventoon piti ne uusia kun ei ehjänä saanut irti eikä niitä tuolloin motonetista saanut.
Viimeksi muokannut -jarkko-, 9.3.2010 8:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Itse kiinnitin aikanaan G60 kaaret Sikadrive tuulilasiliimalla. Kaaret ja helmat ostin uutena orkkisosina.
Ei yhtäkään popparia tai ruuvia. Toinen takakaari piti irrottaa kyljen maalauksen ajaksi, niin lähti maalit matkaan, sen verran piti kiinni.
Alta oli leikelty kaikki pois ja vain maalattu kunnon eväillä. Kun möin auton viiden vuoden jälkeen, ei ruosteesta ollut tietoakaan. Auto ei nimittäin pesemällä ruostu ja myös pyöränkaaret on pestävä. Tässä kuvassa kaaret oli olleet paikallaan kolme vuotta.
Ei yhtäkään popparia tai ruuvia. Toinen takakaari piti irrottaa kyljen maalauksen ajaksi, niin lähti maalit matkaan, sen verran piti kiinni.
Alta oli leikelty kaikki pois ja vain maalattu kunnon eväillä. Kun möin auton viiden vuoden jälkeen, ei ruosteesta ollut tietoakaan. Auto ei nimittäin pesemällä ruostu ja myös pyöränkaaret on pestävä. Tässä kuvassa kaaret oli olleet paikallaan kolme vuotta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa