Autona siis VW Polo 1.3 1.ruiskulla. Vuosimallia 1995 ja ajettu 255000km.
Puristuspaineet on 10,5 ja 14 välillä, kipinän antoi jokaiselle pytylle.
Tulpat on vaihdettu n.5000km sitten.
Niin ja itse ongelma on koneen käyminen, ei tunnu käyvän kaikilla pytyillä.
Ei pysy tyhjäkäynnillä, ja puputtelee aika paljon..
Auto on ollut seisonnassa noin vuoden...
Nokkapyörästä katsottuna toinen pytty, ei vaikutusta käyntiin kun ottaa johtimen irti. Elikkäs ei käy kun 3 pytyllä.
Pyörittäjä ehjä, virranjakajan kansi myös. Putsattu molemmat. Tulppia koitettu ristiin, ei vaikutusta.
Olisiko joku venttiili jumissa, tai vastaavaa?
Joten tästä jos lähdetään niin sitten olisi vielä mystinen jarruongelma. Nesteet ja paineet häviää, mutta mihinkään maahan ne ei tunnu häviävän. Onko tyyppivikoja / tyyppikohtia mistä letku tai joku vastaava vuotaa, ja jos on, niin vuotaisiko se siitä johonkin "koteloon"?
Kiitoksia!
Polo 6N puristuksista, käyntihäiriöistä.. VW-asiantuntia?
Valvoja: ffp jäsenet
Kokeile vielä vaihtaa 2. ja 3. tulpat RISTIIN, pysyykö vika kakkosessa? Joskus tulppa toimii vapaassa tilassa muttei paineen alla.
Puristuspaineista päätellen suurta ohivuotoa ei olisi mutta.. Ohivuotomittaus antaisi paremman kuvan moottorin kunnosta.
Onhan imusarja tiivis kantta vasten? Imusarjan ruuvit kireellä jne.
Puristuspaineista päätellen suurta ohivuotoa ei olisi mutta.. Ohivuotomittaus antaisi paremman kuvan moottorin kunnosta.
Onhan imusarja tiivis kantta vasten? Imusarjan ruuvit kireellä jne.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa