Golffista on katkennut imusarjan päässä olevasta kylmäkäynnistys suuttimesta liitin juurineen.
Miten vaikuttaa laitoksen toimintaan kun ei ole siis johto kiinni siinä suuttimessa? Syöttääkö koko ajan bensaa siitä vai ei ollenkaan?
Saakohan osaa vielä laakkoselta ja mihinkä hintaan?
Ja jos jollain pyörii nurkissa kyseinen motikka niin voi tarjota yv:llä.
Golf 1 gti kylmäkäynnistys suutin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Suutin avautuu kun se saa sähköä. Mullakin oli viime talvena sähköt siitä poikki ja lähtee se sahaamalla, mutta ei niin nopeasti kun sopisi.
Jos se murtuma on siinä itse suutinosassa niin ei auta kun osan vaihto. Noita johdon päässä olevia liittimiä saa kaikista Boschia myyvistä autosähköliikkeistä.
Jos se murtuma on siinä itse suutinosassa niin ei auta kun osan vaihto. Noita johdon päässä olevia liittimiä saa kaikista Boschia myyvistä autosähköliikkeistä.
Ei se siitä vuoda eikä mitään ja se suuttimessa oleva liittimen paikka on katkennu sieltä silleen että on jääny sinne liittimen sisään se juuri.
Hyvinhän tuo lähtee käyntiin ja harvoin tarvii pitempiä aikoija sahata. Mietin vaan sitä että työntääkö se koko ajan siitäkin bensaa, mutta hyvä jos se aukee virralla.
Saako sitä muovista suutin osaa irrallaan vai pitääkö ostaa se alumiini "jalka" kokonaan?
Hyvinhän tuo lähtee käyntiin ja harvoin tarvii pitempiä aikoija sahata. Mietin vaan sitä että työntääkö se koko ajan siitäkin bensaa, mutta hyvä jos se aukee virralla.
Saako sitä muovista suutin osaa irrallaan vai pitääkö ostaa se alumiini "jalka" kokonaan?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Jos tuo ei toimi niin se vaatii akulta vähän enemmän kun ei samalla lailla hörähdä niin nopeasti.
Tuota kai ei ensimmäisissä K-Jetronikseissa ollutkaan?
Itse laitoin kuntoon kun sähköä ei ole aamuisin saatavilla kun kerrostalon viereen pysäköi.
Osa voi uutena olla huomattavan hinnakas, mutta toisaalta niitä löytyy maailmalta niin paljon että käytettyjen hinnat ei voi olla mahdottomia. Sitä vastaavaa taitaa olla käytetty jotain luokkaa 1974...1991.
Tuota kai ei ensimmäisissä K-Jetronikseissa ollutkaan?
Itse laitoin kuntoon kun sähköä ei ole aamuisin saatavilla kun kerrostalon viereen pysäköi.
Osa voi uutena olla huomattavan hinnakas, mutta toisaalta niitä löytyy maailmalta niin paljon että käytettyjen hinnat ei voi olla mahdottomia. Sitä vastaavaa taitaa olla käytetty jotain luokkaa 1974...1991.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa