Roplasin aamulla bensapumppua irti ja sain sen telineen nitkahtamaan vastapäivään mutta se ei silti nouse ylös sieltä. Pitäiskö sen nousta sieltä ihan itestään kun se on irti pykälästään? Ei lähteny edes kohtuuttomalla voimankäytöllä ylös sieltä. Kyseessä variantti golffi. Asialla on kiire, joten vastailkaa jos suinkin mahdollista. Kiitokset jo etukäteen!
Tuntu bensa aika kylmälle paljaalla iholla tänä aamuna :D
Otsikkoa editoitu järkevämmäksi
G3 1.8 bensapumpun telineen irrotus tankin sisästä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
G3 1.8 bensapumpun telineen irrotus tankin sisästä
Viimeksi muokannut Ampenaattori, 23.2.2010 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
Siellä oli muistaakseni Ampe, semmonen kiinnitys hässäkkä, siellä tankin pohjalla. Pumppua kääntelemällä pitäs irrota. Soittele, jos ei irtoo.
Lisäys: ...Olikohan vielä niin että se oli semmosilla kumilenkeillä kiinni siellä pohjassa?? olikan 3 kpl, niitä lenkkejä...? Purin yhden venton tankin, missä oli tommonen pumppu.
Lisäys: ...Olikohan vielä niin että se oli semmosilla kumilenkeillä kiinni siellä pohjassa?? olikan 3 kpl, niitä lenkkejä...? Purin yhden venton tankin, missä oli tommonen pumppu.
Jaaha, annetusta vertaistuesta huolimatta, Ampe taitaa viettää huomisaamunkin sikiöasennossa, Variantin takakontissa. :)
Oman Variantin pumppu oli myös aika tiukassa: Aikani kiroiltuani ja pumppua rytkytettyäni, änkesin kolmileukaisen öljysuodatinavaimen sakarat pumpussa oleviin koloihin ja vänsin räikällä. Pumppu irtosi niin kuin kuuluukin eikä mitään särkynyt.
Ainakaan yksipisteruiskijan tankissa ei ole mitään kumilenkkejä. Ei myöskään vastaan kahnaavia tiivisteitä.
Vanhemmissa pumpuissa anturi on kiinni pumpun kotelon kyljessä, tuoreemmissa säiliön kannessa (kuten ilmeisesti myös Ampen tapauksessa)
Meikäläisen farkussa on ollut motonetin pumppu (28-1410) kiinni about kuukauden. Hieman on äänekkäämpi kuin alkuperäinen, mutta ainakin toistaiseksi hoitanut hommansa.
Oman Variantin pumppu oli myös aika tiukassa: Aikani kiroiltuani ja pumppua rytkytettyäni, änkesin kolmileukaisen öljysuodatinavaimen sakarat pumpussa oleviin koloihin ja vänsin räikällä. Pumppu irtosi niin kuin kuuluukin eikä mitään särkynyt.
tepi3 kirjoitti:Lisäys: ...Olikohan vielä niin että se oli semmosilla kumilenkeillä kiinni siellä pohjassa?? olikan 3 kpl, niitä lenkkejä...? Purin yhden venton tankin, missä oli tommonen pumppu.
Ainakaan yksipisteruiskijan tankissa ei ole mitään kumilenkkejä. Ei myöskään vastaan kahnaavia tiivisteitä.
Vanhemmissa pumpuissa anturi on kiinni pumpun kotelon kyljessä, tuoreemmissa säiliön kannessa (kuten ilmeisesti myös Ampen tapauksessa)
diese-listi kirjoitti:Tekeekö noilla motonetin tarvikepumpuilla mitään? Tuntuu muualla olevan aika hintavia..
Meikäläisen farkussa on ollut motonetin pumppu (28-1410) kiinni about kuukauden. Hieman on äänekkäämpi kuin alkuperäinen, mutta ainakin toistaiseksi hoitanut hommansa.
Viimeksi muokannut jii_bee, 20.9.2010 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
Joo täytyy ottaa töistä lainaan semmonen suodatin avain. Aamusella sain liruteltua sitä tankkia tyhjiin mut en kerenny sitten sen enempää sitä irrotusta yrittämään. käsipelillä se ei tosiaan ylös lähde. aukipäin sen 10 astetta se napsahtaa. huomenna se antautuu jostakin kohdin jos sillä avaimella pääsee vääntämään
Edit: Sillä kolmikäpäläisellä öljynsuodatin avaimella se aukesi. Eli siinä on kaksi "pykälää" minkä yli se pitää saada. Oli pahkeinen aika tiukassa...
Edit: Sillä kolmikäpäläisellä öljynsuodatin avaimella se aukesi. Eli siinä on kaksi "pykälää" minkä yli se pitää saada. Oli pahkeinen aika tiukassa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa