Moi!
Ostin tuossa hetki takaperin perheeseen tdi-passatin ja nyt ollaan pohjoiskarjalassa "jumissa" kun ei starttaa. Kone pyörii hienosti, hehkut vaihdettu uusiin vaan käyntiin ei lähde.
Aikani foorumia selattua osasin päätyä hehkuongelmiin. Vaihdoin siksi kolme niistä uusiin, neljättä en onnistunut kun ei ole kunnollisia työkaluja. Hehkuille ei kuitenkaan tunnu tulevan virtaa. Mittaria ei satu olemaan taskussa, joten vaikea todeta. Hehkurele napsuu normaalisti + rintapellissä oleva paksu sulake on ehjä. Tämä ei vissiin kuitenkaan ole moottorihehkujen sulake, vaan se vedenlämmityshehkun?
Sitten sulaketaulun takana on saatanallinen johtoviidakko ja pakkasessa ei oikeastaan hirvittävästi huvita repiä ja väännellä noita. Ihan ylhäältä kojelaudasta kuitenkin löytyi tuollainen helkkarin iso 80A lattasulake, palaneena. Onko tuo nyt sitten se hehkujen sulake, olin monesta paikasta lukevinani että siellä pitäis olla 50a.. ja millainen vaurio saa noin järeän sulakkeen palamaan edes polttamatta johtoja samalla?
Eli onko toivoa saada auto käyntiin korvaamalla tuo sulake jotenkin vai joutuuko tässä odottamaan maanantaihin että pääsee marmoritiskille pähkäilemään vikaa. Koneena tosiaan 1Z.
Kiitos jo etukäteen!
1z + hehkuongelmaa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 256
- Liittynyt: 23.7.2003 8:14
Laakkoselta tarttui 60A sulake ja kesti hehkuttaa, auto on nyt niin kunnossa kun just ostettu täysin huoltamaton 420 tuhatta ajettu auto vaan voi olla.. :) Vaan kylläpä osasi lähteä nätisti käymään kun on hehkut kunnossa!
Kylmänä annoin hieman kaasua niin jäi käymään kolmella..taitaa olla suutinpajareissu edessä. Lähti uudestaan käymään neljällä kun sammutti ja antoi seistä pari minuuttia.
Kylmänä annoin hieman kaasua niin jäi käymään kolmella..taitaa olla suutinpajareissu edessä. Lähti uudestaan käymään neljällä kun sammutti ja antoi seistä pari minuuttia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 10 vierailijaa