Huhu Octavian sähköviat & Valeo, onko perää?
Valvoja: ffp jäsenet
Huhu Octavian sähköviat & Valeo, onko perää?
Mahtaako olla perää huhulla, että vuoden 2004 mallista ja siitä eteenpäin on Octaviassa ollut enemmän sähkövikoja siitä syystä, että sähköpuolen osien päätoimittajaksi on siirtynyt Valeo?
Kiinnostaa tietää sen takia, että pitääkä seuraava Ocu ostaa korkeintaan vuosimallia 2003 ...
Kiinnostaa tietää sen takia, että pitääkä seuraava Ocu ostaa korkeintaan vuosimallia 2003 ...
-
- -
ei se valeo varmaankaan pahemmin liity asiaan, saksalaiset ei osaa tehdä sähköjä eikä ranskalaiset, kusessa siis ollaan jokatapaukses :)
62tkm ny -08 octavialla takana, toistaseks ainut sähkövian tyylinen oli kun hehkunvalo sytty vilkkumaan kesken ajon 30 asteen pakkasella ohitustilantees, ei oo sit enää auton sammutuksen jälkeen näkyny
62tkm ny -08 octavialla takana, toistaseks ainut sähkövian tyylinen oli kun hehkunvalo sytty vilkkumaan kesken ajon 30 asteen pakkasella ohitustilantees, ei oo sit enää auton sammutuksen jälkeen näkyny
toistaseks ainut sähkövian tyylinen oli kun hehkunvalo sytty vilkkumaan kesken ajon 30 asteen pakkasella ohitustilantees, ei oo sit enää auton sammutuksen jälkeen näkyny
Tuo ei ole vika, vaan ilmoitus jostain häiriöstä..
Tässä tapauksessa mitä ilmeisimmin hetkellinen ahtopaineen raja-arvon ylitys.
Tuskin jää edes vikamuistiin.
-
- -
-
- -
siis juuri tuo sama juttu mulla, tosin sillä erolla että varaohjelmaa ei lykänny päälle (luojan kiitos. olin juuri rekkaa ohittamas enkä nyt niin kovis pitkässä välissä :D )
Vikakoodin oli antanu se imuilman läppä/venttiili mikä siin motin etummaisena on (sanokaa ny prkl joku mikä sen oikee nimi on :), testailivat sen että toimii (niin ei tosiaan mitään ongelmaa mulla tullu mottiin kun toi valo sytty), löivät pellit kiinni ja se oli siin.. kuulemma tyyppivika et jos toistuu niin takasi..
ja autona kans -08 rs dieseli
Vikakoodin oli antanu se imuilman läppä/venttiili mikä siin motin etummaisena on (sanokaa ny prkl joku mikä sen oikee nimi on :), testailivat sen että toimii (niin ei tosiaan mitään ongelmaa mulla tullu mottiin kun toi valo sytty), löivät pellit kiinni ja se oli siin.. kuulemma tyyppivika et jos toistuu niin takasi..
ja autona kans -08 rs dieseli
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”