Golffi sanoi jouluna hyvää joulua ja mahtavaa uuttavuotta, kansiremppa edessä.. Pannuhuoneessa on nyt kaikki mömmöt sekaisin.. Pari kysymystä ennenkuin edes harkitsen korjaavani sitä:
- Tuleeko kalliiksi
- Onko todennäköistä että moottori sippaa, vaikka kansi kunnostettaisiinkin
- Voiko kannen mukana mennä rikki jotai suurempaakin
Tosiaan lievästi sanottuna olen joutunut tässä vuoden aikana korjaamaan autoani ja nyt on kyllä vinkit vähissä ja niin on kyllä hermotkin.. HELP MEE! :D
Yhden kun korjaa niin toisen saa alottaa
Valvoja: ffp jäsenet
Kustannuksethan riippuu ihan siitä mistä osat ja tarvikkeet hankkii.
Moottorin pärähtäminen muuten riippuu taasen hyvin pitkälti siitä kauanko liemet sekaisin sillä on tullu ajeltua.. Ei nyt ihan pienistä ota itteensä, mutta ei se ikinä hyvää tee jos on jäähdytinnesteet öljyn seassa...
PS. mulla olisi kansi sulle jos se kerta on menny, pistä privana kyselyä jos innostut golfia vielä remppaan/rempatuttaan...
Moottorin pärähtäminen muuten riippuu taasen hyvin pitkälti siitä kauanko liemet sekaisin sillä on tullu ajeltua.. Ei nyt ihan pienistä ota itteensä, mutta ei se ikinä hyvää tee jos on jäähdytinnesteet öljyn seassa...
PS. mulla olisi kansi sulle jos se kerta on menny, pistä privana kyselyä jos innostut golfia vielä remppaan/rempatuttaan...
Kaikki on niin kovin suhteellista, mutta pelkkä auton ajoon saattaminen on tuskin kustannuskysymys, mikäli kyse on vain kannesta, vaikka siihen laittaisi kaikki uusiksi.Tuleeko kalliiksi
Mitä tähän tulee:
Riippuu kovasti siitä, mitä on mennyt ja miten, onko vain kansipahvi palanut/vuotanut, onko kansi halki, jako seonnut, venttiili/(t) katki, männät puhki vai mitä(kaikkea).Voiko kannen mukana mennä rikki jotai suurempaakin
kaikki mömmöt sekaisin..
Bensa-öljy-jäähdytinneste-mikstuura vai?
-Melkeinpä nostaisin kannen irti ja tutkiskelisin tilannetta.
Vaihtoon?
Jos kansi on ehjä niin voit päästä pelkällä kannen plaanauksella jolloin riittänee kannentiivisteen ja pulttien uusiminen.
Mutta jos paljon ajettu niin kansiremppa koneistamon osalta pyörii 200-300e välillä, tällöin kanteen uusitaan ventiilit, ohjurit ym. Tuohon summaan päälle tiivistesarja, kansipultit ja mahdollinen työ.
Tämäkin on yksilökohtaista, tiedän muutaman -90 jetan joissa nuo ohjurit oli 200tkm lukemassa jo vaihtovalmiit, meidän edesmenneeseen audiin ne uusittiin 350tkm lukemassa kansiremontin yhteydessä.
Mitä muuta siihen pitää/kannattaa vaihtaa, nokkaremmi,vesipumppu?
Jos paljon ajettu niin missä kunnossa alakerta?
Jos kansi on ehjä niin voit päästä pelkällä kannen plaanauksella jolloin riittänee kannentiivisteen ja pulttien uusiminen.
Mutta jos paljon ajettu niin kansiremppa koneistamon osalta pyörii 200-300e välillä, tällöin kanteen uusitaan ventiilit, ohjurit ym. Tuohon summaan päälle tiivistesarja, kansipultit ja mahdollinen työ.
Tämäkin on yksilökohtaista, tiedän muutaman -90 jetan joissa nuo ohjurit oli 200tkm lukemassa jo vaihtovalmiit, meidän edesmenneeseen audiin ne uusittiin 350tkm lukemassa kansiremontin yhteydessä.
Mitä muuta siihen pitää/kannattaa vaihtaa, nokkaremmi,vesipumppu?
Jos paljon ajettu niin missä kunnossa alakerta?
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Joo oon miettiny tässä koko autoa ja tulin siihen tulokseen että korjatkoot sitä ken haluaa minä en siihen enää koske.. viime syksylle sitä on korjattu reilu 1 000€ edestä eikä tässä enää tee mieli maksella, etenkään näillä opiskelijan palkoilla. Jos joku haluaa golffin osia netti autosta ID: 3050383 :D
Alustavasti yritän myydä sitä kokonaisena mutta jos ei tunnu menevän kaupan nii sitte osia lähtee eripuolille suomea.. ja loppu ruumis paalaamoon :D Nyt mulla loppu huumorin taju tuon auton kanssa xD
Alustavasti yritän myydä sitä kokonaisena mutta jos ei tunnu menevän kaupan nii sitte osia lähtee eripuolille suomea.. ja loppu ruumis paalaamoon :D Nyt mulla loppu huumorin taju tuon auton kanssa xD
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa