http://kuvablogi.com/nayta/2417367
Tämmönen 460tkm ajettu "kaunotar". Tuli vaihdossa entiseen pensavolvoon ja kylläpä nyt on mukavaa kun 50 eurolla saa kaks askia tupakkaa ja 40 litraa polttoainetta!
Kun auto mulle tuli oli syöttöruuvissakin vielä sinetti paikallaan, nyt tehtyjä muutoksia:
- Syötöt maksimissa
- Ahdot 1,5bar
- EGR tulpattu
- Valot releytetty
- High power polttimot (extreme modification, eh?)
- Ahtopainemittari
- CD/MP3/USB/LSD/HIV-soitin
Nyt ahtojen noston myötä kytkin antoi periksi, tai antaa kun ahdot nousee yli 1,2:n barin.
VW Passat 1.9TD -93 (Dp, putkisto, kytkin... lähtee käsistä)
Valvoja: ffp jäsenet
VW Passat 1.9TD -93 (Dp, putkisto, kytkin... lähtee käsistä)
Viimeksi muokannut Jupe B, 16.2.2010 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei ton laatikon pitäs käsittääkseni heti porsia, kun tässä on se 02A laatikko ja olen antanut itselleni valehdella, että se ois kestävämpi?
Katellaan nyt, VR6:sen kytkin ei ois hinnaltaan paljoa kalliimpi mut kun pitäs jostain se vauhtipyörä löytää.
Kesäks mahdollisesti sitten välijäähdytintä, putkistoakin oon miettinyt, mutta kun ei toisaalta kiinnostas paljoa ääniä koventaa että voi ajaa matkaa ilman peltoreita.
Katellaan nyt, VR6:sen kytkin ei ois hinnaltaan paljoa kalliimpi mut kun pitäs jostain se vauhtipyörä löytää.
Kesäks mahdollisesti sitten välijäähdytintä, putkistoakin oon miettinyt, mutta kun ei toisaalta kiinnostas paljoa ääniä koventaa että voi ajaa matkaa ilman peltoreita.
Passatti on kuljetellu luotettavan epäluotettavasti jo 4000 kilometriä. Puhaltimen moottorin vaihdoin viikonloppuna ja jäähdytysnestettä tuo hävittää jostain, kun vain ehtisi tutkia mistä. Viimeisen 700 kilmoterin keskikulutus oli 7,5 litraa. Aika runsaasti, mutta selittynee välillä iskevillä vastustamattomilla haluilla savustaa jotain tushning-kotteroa, joka roikkuu takapuskurissa. Nyt saa nähdä miten paljon keittoa menee kun otetaan tuhannen kilometrin touri etelä-suomeen. Matka-ajossa (ja vaimo kyydissä, rajoittaa kaasujalkaa ;) ) uskois ton kulutuksen olevan huomattavastikkin pienempi.
Vois melkein sanoa, että ensimmäisestä volkkarista on iskeny jopa pieni muotoinen VAG kuume.
Vois melkein sanoa, että ensimmäisestä volkkarista on iskeny jopa pieni muotoinen VAG kuume.
Joo, kyllä nyt puras liikaa virikärpänen, ahdot heiluu jo turvattomissa, noin 1,8barin lukemissa ja pitäis suunnitella uutta DP:tä. Takavaimenninkin lähtee kiertoon heti kun töiltään kerkeää katselemaan millaista laittaa tilalle. Duunipaikalta saattas löytyy vaihtokoneesta jäänyt VR6:sen vauhtipyörä, mikä sais tän kytkinpähkäilyn päätökseen ja laitettas sit se VR:n kytkin. Minkäkokosta materiaalia tossa DP:ssä ois hyvä käyttää?
Kun karaa ei ole... Tässä on se oikea eko-pumppu, joten ahdonalaista ei saa säädettyä. Savutusta nyt ei jumalattomasti olekkaan ja kulutus oli tossa matkassa se 6,5 litraa mikä on jo mun mielestä varsin jees. Eli 2,5" putkea ruvettava parsimaan... Cooleri tulee varmasti kesäksi jos auto ei vaihdu, eikä se nyt ihan vähällä taida vaihtua. :)
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa